/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Træt af TDC...
Fra : freddiemercury
Vist : 852 gange
300 point
Dato : 07-10-10 20:53

så er tiden inde til at lukke ned for fastnet telefon og internet hos TDC

nogen der har et godt råd om hvor det er bedst og billigst at købe evt. mobil bredbånd til
internettet ? har selv kigget lidt på Telmore's 2 MB til 159 kr pr måned

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-10 21:47

Det er jo ikke noget problem at finde det billigste, men det er jo ikke sikkert du kan bruge det der hvor DU bor

Der er MEGET stor forskel på om du bor i en betonblok i en storby eller et hus på landet klods op af en mast....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-10 21:47

De lover alle dækning, det holder bare ikke

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-10-10 21:52

Iøvrigt er Telmore opkøbt af TDC.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-10-10 22:10

http://www.danskfibernet.dk/

Hvad med dem her. Undersøg om det er muligt.
Vi kører med fibernet og der indgår IP telefon samt
TV kanaler. Helt OK

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-10-10 23:05

Telmore lover ikke 2 Mb. Det er der heller ikke nogen af de andre der gør. Aldatatransmision ( herunder internet) på mobiltelefonnettet bliver solgt med navne, som lover op til en vis hastighed.

Vær sikker på at den hastighed får du aldrig, men undertiden noget som kun er en brøkdel af det navnet angiver.

Tænk hvis vi købte og betalte for "op til" 2 kg kartofler, og der så kun var 300 g i posen. Det ville være svindel. Det er salg af trådløst internet også. .

Kommentar
Fra : alka

Dato : 08-10-10 06:39

Vi har kørt med Fullrate i et par år nu, uden problemer. 10 mb 199,- og tlf. 50,- uden opkalderafg.
Jeg har ingen beregninger på, hvor mange penge vi har sparet, siden vi forlod TDC i 1990'erne, men det er mange, og ikke mindst deres evindelige problemer - som vi desværre stadig hænger lidt på pga. de har kabelarbejdet!

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 08-10-10 14:21

hmm
har lige talt med telmore og Oister, og de lover god dækning

begge steder: 10gb / 2mb a 159.- pr md

har som sagt kun brug for internetadgang

kan det gøres bedre andetsteds ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 08-10-10 15:00

Citat
og de lover god dækning

Selvfølgelig gør de det

Men du bør sikre dig i din kontrakt at du kan få pengene tilbage hvis det ikke holder

Disse udbydere er IKKE til at slippe af med når man først er gået i nettet

Og husk så lige at det de lover er OP TIL- så det kan sagtens være 1/10 af det

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 08-10-10 15:48

det har du fuldstændig ret i

Tak for svaret refi.