/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Mærket på router for opgradering af firm
Fra : hi9eking
Vist : 841 gange
50 point
Dato : 07-10-10 20:16

Hej.
Jeg har surfet lidt på nettet for at finde ud af hvordan jeg finder ud af mærket på min trådløse router.
Men ingen kan jeg finde.

Jeg har været inde på den for at kigge.
Der står ikke noget på routeren.

Er der en måde hvor jeg kan finde mærket udover de 2 muligheder.?
For jeg vil gerne opgradere firmwaren på den,.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-10-10 21:28

Ja det er godt nok svært og hjælpe her, vi kan prøve og gætte men så kommer det nok til at tage lang tid inden problemet er løst. Det burde stå på selve routeren hvad den hedder og bestem også inde på routerens brugergrænseflade. Har du kigget på undersiden af routeren?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-10-10 23:13

Hvis du har fået routeren , som en del af løsningen hos en bestemt internetleverandør, skal du vare dig for opgtadering. Der er formentlig data iden ,som er tilpasset lige bestemt til dit formål. Hvis du ændrer dens software er det ikke godt at vide om du har internetforbindelse mere.

Accepteret svar
Fra : dos-man

Modtaget 50 point
Dato : 08-10-10 19:33

som webnoob netop også skriver , det burde stå inde i routerens brugergrænseflade.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
men du kan finde ud hviket mærke du har men ikke hvilket serie den tilhøre
ved at indtase din mac adresse online
link : http://www.techzoom.net/tools/check-mac.en

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 13-10-10 09:35

undskyld det sene svar.
Jeg har kigget under den og der står kun et stregkode nummer, som jeg har søgt på, men intet fandt jeg.
Jeg har kigget i brugergrænsefladen, men der står kun Broadband Router.
Den er ikke kommet i forbindelse med en internet leverandør.
Jeg prøver lige linket lidt senere, da jeg er på job i øjeblikket.
Derefter giver jeg lige noget respons..

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-10-10 10:07

Hvad siger du til en fjernsupport sission og så kigger jeg i din router efter beviser?

Godkendelse af svar
Fra : hi9eking

Dato : 21-10-10 12:06

Tak for svaret dos-man. Godt nok har jeg ikke fundet ud af det, men det var det bedste bud gætter jeg på.
Jeg vælger at købe en ny router eller noget, som jeg så ved hvad er.
Men tak for at du tog dig tid til at besvare