/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows XP
Fra : qviim
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 08-05-03 23:14

JEg har et problem.....

Når jeg surfer på nettet går det fint lige indtil jeg trykker Back så kommer der en hvid side frem hvor der står at jeg skal trykke Refresh, men det er kun nogle gange den gør det... Er der nogle indstillinger jeg kan lave om på så den ikke gør det lige pludselig???

Tak!!!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-05-03 23:22

prøv nede i højre side >Increase Internet Explorer Downloads to 10<

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Manse9933

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 08-05-03 23:41

Manse9933

Hvad mener du med
" prøv nede i højre side >Increase Internet Explorer Downloads to 10< "

jeg ved godt jeg er lidt tungnem i dette medie, sorry.

Mone

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-05-03 23:55

Der et lille vbs script der hedder Increase Internet Explorer Downloads to 10
det trykker du på og så kommer der en dialogbox frem som spørger om du vil
dawnloade dette,der trykker du ja og ja,genstart din pc og se om det har
hjulpet,det er en reg ændring som øger dawnload hastigheden i IE

Manse9933 spørg jeg sidder her i den næste 1/2 time

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-05-03 00:01

Tryk åben

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-05-03 00:58

Det er sikkert jeg har testet det på min pc og andre har brugt det herinde