/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Thunderbird - tømme papirkurv
Fra : o.v.n.
Vist : 1092 gange
400 point
Dato : 05-10-10 23:06

Nu har jeg et par dage rodet rundt i indstillinger på min Thunderbird, det er en ny installation jeg har og jeg har før haft programmet indstillet så papirkurven bliver tømt automatisk når programmet lukkes, men nu kan jeg ikke finde der hvor jeg sætter den indstilling.
Det er Thunderbird 3.1.1 på Linux Mint Debian men jeg formoder at indstillinger er næsten ens uanset styresystem, så kom med nogle forslag

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 410 point
Dato : 05-10-10 23:47

funktioner > kontoindstillinger > serverindstillinger > tøm papirkurv ved afslutning

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-10-10 23:49

Jeg tror ikke du kan få det til at tømme papirkurven ved nedlukning. Men hvis du højre-klikker på mappen (Windows...) og vælger egenskaber, kan du få den til at slette alle beskeder der er mere end x dage gamle, eller kun beholde de seneste y beskeder.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-10-10 23:51

Ok, det kan man så godt...

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 06-10-10 07:56

Nemt nok!

Klik på Filer og vælg Tøm Papirkurv!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-10-10 09:07

Jeg højere klikker og tømmer selv.

Har også måttet ny installere og nu viser den det sidste, jeg har været inde på, når jeg åbner,
hvordan får jeg den tilbage til at vise indbakke ved åbning?

Undskyld ovn hvis jeg misbruger dit spørgsmål, men det kan også have interesse for dig??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-10-10 16:26

Andre må gerne stille suplerende spørgsmål og som skrevet kan jeg også få gavn af svaret, jeg kan godt lide at mails er i faneblade og at sidste nye mail er den som står først

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-10-10 16:28

Tak for svaret scootergrisen. så enkelt og så har siddet og bladret rundt uden at finde den, hurra for Kandu og brugerne

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 06-10-10 16:32

funktioner > kontoindstillinger > lokale mapper > tøm papirkurv ved afslutning