/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvad kan der gøres, er der håb ?
Fra : betterwisser
Vist : 941 gange
100 point
Dato : 05-10-10 09:04

Citat
Så nu får vi snart en gips afstøbning af køernes hove og en påstand om, at de var kronvildt - det har vi oplevet tidligere. Jo-eeeeeeeeeeeeeeeee der sker sandelig noget på svigerfars jagt, mon også mosekonen brygger og det er derfor Tomben ikke må gå der allene????

Tålmodighed er er dyd, men selv en dyd kan briste, så kan vi gøre noget for Bent Ballegaard Knudsen atter igen???

Køer har ikke HOVE, men klove. Har man hørt om en hovbeskære, nej det hedder en klovbeskære BajutBent.

Hvem går sammen med Torben i mosen, hvordan hænger det sammen Bent ?, vil han stjæle Mosekonens recept på brygget

Hvormange tamme agerhøns kan Knudsen have i lommerne ?. Ellers et sødt lille eventyr du fik smisket dig til at få bragt , få nu lagt det ind på hjemmesiden, uder dit " Copi forfatterskrab ", til støtte for dine udsatte tju bang skydefugle er det lidt for gennemskueligt .

Mvh
BW
Multi-x
Hos Hov Hov kontrollen

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 100 point
Dato : 05-10-10 11:32

Nej desværre BW, det løb er kørt...

Mvh
Stouenberg
Multi-X
Sillebroen

PS: se bort fra "desværre", tak.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-10-10 12:04

Bent Ballegaard Knudsen er jo blot torskedum, med en korttidshukommelse på et nanosekund. Alt hvad jeg har forsøgt at lære ham er gået hen over hans grimme hovede. Vi må nok konkludere, at al ny indlæring må droppes pga. Balletorskens stivnede hjernemasse. Det er OVER and OUT - SLUT KAPUT.

Mvh.

Tonganeseren
MULTI-X Gruppen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-10-10 12:06

- Øhh Tonga, er Kaput i familie med Bajut?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-10-10 12:15

- nåhr ja, klart nok, Kaputtens kones fætters mand, som engang imellem er en "dame", er jo Bajutten...

- den så jeg ikke lige, men det er jo også ret indviklet...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-10-10 12:18

Stouenberg !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-10-10 12:31

Hej Stouenberg

Du skrev: "- den så jeg ikke lige, men det er jo også ret indviklet..."

Netop! Det afhænger helt af hvem der står bagerst. Man kan med fordel bruge denne ligning:

Bajut bag ved Kaput = KaputBajut
og
Kaput bag ved Bajut = BajutKaput.

Mvh.
Tonganeseren
Medlem af MULTI-X Gruppen

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-10-10 12:51

De laver mest Bajutringen i rundkørselen, for så er der ingen der føler sig " bagfordelt " , det kan have sine fordele i disse kredse.

Ærgeligt at " stavekontrollen " ikke hjælper mere.
Det lokale betonværk har navngiver den hurtigst størkenende beton blandning, efter ham. Når de laver fundameneter råber sjakbejsen,- "kom med 5 m3 BBKnudsen", selvnivelerende med vagtel - og agerhønseskaller, den der brænder sammen på 10 min..

Mvbh
BW
Multi-x
Team

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-10-10 16:34
Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-10-10 16:44

Åh tak Eyvind , jeg mener nu at jeg har et dem på stiger ogaå

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-10-10 17:14

Jeg må give alle ret m.h.t. Balledof - han er totalt fortabt !! For et stykke tid siden, jeg husker ikke hvornår, skrev han den samme smøre med koens hove og blev fortalt hvordan dyrenes forskellige lemmer benævnes. Han blev nærmest fornærmet og skældte ud - men at han laver den samme "and" igen, kan kun tilskrives totalt idioti - manden er jo sinke !! Gud ved, om han på et tidligere tidspunkt i sit liv har været i forbindelse med Forsorgen ellers må man jo nok sige, at samfundet har svigtet !!
Og han har, iflg. egne pralerier, undervist børn og unge mennesker i "naturskoler", som han garanteret også har tjent nogle penge på, for at kunne opretholde et "jagtvæsen" - smagløst !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Nymindegab

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-10-10 17:49

Citat
et
Nu kniber det også for mig

set for h ......, håber ikke at det smitter.

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-10-10 22:40

Hej Øjevidnet.
Jeg tror vi forlanger for meget af Ballegaard. Du må huske på, at vi har at gøre med en svagt mandsling med nogle besynderlige lyster.

Muligvis har han haft gang i Google og har fundet ud af, at en hjort tilhører hovdyrfamilien. Muligvis nedenstående passus:

"hovdyr - Den Store Danske betegnelse, som bruges bredt om nogle ikke nærmere beslægtede planteædende pattedyrgrupper, hvor kløerne er omdannet til hov- eller klovlignende dannelser;"

Så ræssonerer tåben, at et hovdyr partout må være udstyret med hove, og som et bevis for bestanden i hans lejede jagt har han et billede af en masse krondyr på sin ynkelige hjemmeside - fotograferet i Klampenborg Dyrhave. Vi er jo nogle lokale, som kender området til mindste detalje.

At et hovdyr kan være udstyret med klove, forstår han ganske enkelt ikke. Men, som tidligere skrevet, må vi ikke forlange for meget af ham.

En bekendt af Ballegaard har fortalt mig, at Bent utallige gange har forsøgt at komme i radioen - altså i et af disse tåbelige spørgeprogrammer, hvor man kan vinde trøjer og kuglepenne. Men indtil nu, har han ikke været i stand til at besvare selv det mest simple spørgsmål.

Så lad ham passe sine vagtler og agerhøns; det er lige hvad han kan klare.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X Gruppen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-10-10 22:48

http://wapedia.mobi/da/Artiodactyla

Her er et nyttigt link. Men hvad Fanden! BajutBent forstår ikke en pind af linket. Flodhesten er godt nok anført i linket, men her er der altså ikke tale om en hest som drøner rundt i floder og søer.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-10-10 08:34

Citat
Klampenborg Dyrhave

"Jægersborg Dyrehave" om jeg må be! Min tumleplads som barn...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-10-10 08:52

Nu er man næsten inde i den lumre fugtige varme hos SM Bajut Knudsen!-, man er erklæret for et tænkende væsen ., desværre vægter rosen ikke så meget, når jeg og andre, kender kilden og hans metier.

Jeg må flå det kronvildt som han nedlægger!, desværre gider jeg ikke vente til år 2015, indtil den nærliggende farm, igen skal have reguleret i bestanden.
Man ved jo heller aldrig, om han kommer slæbende med lille Lise`s Black Wonder pony fordi den har hove, eller en geden Mette, dem kender han jo til hudløshed fra hans indhegnings skyderier.

Er der i det hele taget billeder af Bajut Knudsen sammen med skudt stor hjort, hvor han peger lige ind i hovedet på folk med rifflen, mens han ligger henover ryggen på den ., sammen med hans lineal på, so wie so 6800 m for at sikre sin skydevinkel, det ved jo enhver riffelinstruktør, at det er måden at gøre det på

Jeg vil også se rimelig voldsom ud, med to græskar som bryster;- G-streng, plisseret nederdel og sorte stormaskede netstrømper, samt basstemme.
Det var nok bedre at jeg skød dem, så var både køller og ryg intakte, men jeg takker pænt nej, for jeg ville ikke kunne skyde.
Det vil ikke være hjortefeber som greb mig, men et uopholdeligt ondskabsfuldt krampeanfald af grin, når filmen uvilkårligt ville køre baglæns, med alle de krumspring, som Bajut Knudsen har lavet og påstået igenem tiderne.
Så du må klare det selv, men der er mange dygtige folk sammen med dig på jagterne så det går nok

Mvh
BW
Multi-x
Team

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-10-10 11:53

Citat fra Balledoof's tråd:

"Øjenvidnet er som sædvanlig blottet for alt fornuft. Lige som han ikke stod forrest i køen, da der blev udelt forstand." UDDELT kommer af at uddele
Dette er virkelig en person værdig, at kunne skrive et perfekt dansk, bare synd at KnaldBalledoofBendt ikke mestrer denne teknik - mon ikke han skulle holde sig til kopatter i stedet ??

Betterwisser:

Jeg tror desværre alt håb er ude for KnoldBendt - al hjælp er nyttesløst, spild af resourser - han fatter ikke en skid, men dalrer troligt videre i en salig enfoldig tro på det bedste i mennesket (læs Ballegård?

Øjenvidnet4
MULTI-X
Gl. Rye fjernvarmecentral

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-10-10 13:07

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 06-10-10 12:53
--------------------------------------------------------------------------------
"Der er rigtig gang i hylerne, men en forklaring på- hvorfor Tombaneseren vil lave hovdyr til klovdyr den har vi indnu ikke fået!!!!"
------------------------------------------

Jeg beklager meget, at jeg i mit tidligere indlæg fik skrevet, at alt håb er ude for Bendt Balledoof :

I sin sidste kommentar har han skam forbedret sin stavning !! Det ord som alle normale staver endnu, har han konsekvent stavet inu igennem flere år. Nu har han skam øvet sig og fået tilføjet et d og det er sandelig fremskridt !!! Bravo lille KnoldBendtBalledoof!!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Sortedammen

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-10-10 13:55

BajutKnudsen hør nu her!-, inden du går ud og underviser diverse børn i natur og blomster!, godt du ikke roder rundt med forplantnings orientering, inden for the human race også, det ville blive noget være Bajutrod for deres videre færd.

Køer, kvier og hjortevildt er fra samme familie og går på samme fødder, nemlig K L O V E, så igen render den helt løbsk igen.
Hvis du af vandvare fandt ud af, at der noget som hedder en bi-klov, begynder du vel med at sætte bi-klovs stader op i rundkørselen, det har intet med bier og blomster at gøre.
Du kan ikke få en flyvende hund til at stå for dit el-legetøj heller.

Husk BajutKnudsen, at du skal føre din hund ved V E N S T R E side, så du ikke går og dasker til den med haglbøssen.
Du bliver bragt ud af balancen, ikke rent mentalt kan ej blive meget værre, men rent kropsmæssigt hvis Hopkinds Knold trækker i remmen, få nu HÆ til at lave noget, hvor du ikke ligner det du er ikke!!

Du er jo vidt berygtet, og mange både grynter og hyler af grin når man nævner dit navn, så få nu bragt orden på din hjemmeside, slet 98 % af den og behold links og solkalenderen.
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-10-10 16:33

hiphip hiphip

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-10-10 18:30

--------------------------------------------------------------------------------
Kommentar
Fra : bb1
Dato : 06-10-10 12:53
--------------------------------------------------------------------------------
"Der er rigtig gang i hylerne, men en forklaring på- hvorfor Tombaneseren vil lave hovdyr til klovdyr den har vi indnu ikke fået!!!!"

Der er lang vej igen. Det er fint, at BajurBent har fået et "d" med, men så mangler vi bar at analfabeten får erstattet"i" med "e".

Når Ballekløveren frem til dette niveau, så kan han stave til "endnu".

Hvor er han dog dum. Det er nærmest grænseoverskridende.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X Gruppen

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-10-10 19:45

Stouenberg har føs'dag i dag
Ryst op med sprutflasken Stouenberg, vi er tørstige.!!!!

Nå men, Te'løk gamle dreng.

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 07-10-10 06:18

Tak for svaret Stouenberg, og tillykke med føsdagen, hvis oplysningen er korrekt.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-10-10 16:21

- det var så lidt BW og tak skal I have venner. Og den var go' nok, der var lidt tam tam i går, så sprutflasken er tom, sorry...

KH
Stouenberg
Multi-X + 1 år

- er snart på Klint...