/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hvilken film?
Fra : Nik_
Vist : 1036 gange
70 point
Dato : 03-10-10 22:38

Jeg har engang set en film hvor der var noget med to mennesker (mand og en kvinde) som flere gange mødtes ved et stort træ. På et tidspunkt beslutter de at mødes 1 år senere netop ved det træ. Da det år et gået møder én af dem op ved træet, men den anden er der ikke. I stedet er der en fremmed som siger vedkommende har været der og lagt en besked gemt i træet.

Ja det er ikke meget et gå efter, men lige nu er jeg helt blank på hvilken film det er. Jeg troede faktisk det var wicker park, men den har jeg lige set igen nu og er klar over det er det ikke. Filmen jeg leder efter så jeg inden for de sidste par år... Måske det siger nogen noget?

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 03-10-10 23:04

Det siger mig lidt. De har en affære og det er vist nok med Merryl Streep, men så kan jeg heller ikke huske mere.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-10-10 23:31

Marrison cuonti???????????????
bad UK

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-10-10 23:32

CLINTEN var vist med__`?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-10-10 23:35

Citat
I stedet er der en fremmed som siger vedkommende har været der og lagt en besked gemt i træet.

årstal?
baggrunde = på filmen
handling ?? UPS
UNGE /GAMLE mennesker?
der findes mange af disse REMEMBER film
men en god var med Harrison Ford/ ?
og så er der SERIE´r??

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-10-10 23:38

Citat
Det siger mig lidt. De har en affære og det er vist nok med Merryl Streep,

her tænker jeg på SOFIE`S CHOICE _

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-10-10 23:40

Citat
men en god var med Harrison Ford/ ?

ny _ udgave/ REMAKE_ af en eller´s GOD Engelsk film
STADIG GOD

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-10-10 23:42

Citat
I stedet er der en fremmed som siger vedkommende har været der og lagt en besked gemt i træet.

kunne få MIG til at skrive EVENTYR _ film
så skal du andre steder hen = bag hækken/ labyrint
eller den slags film

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 04-10-10 00:16

kan du kke bare nøjes med en kat efter mus´en film
TOM & JERRY
har dem alle?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 04-10-10 00:17

og de mødes ALTID IGEN___

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 04-10-10 09:12

Det er ikke Hitchcock's Vertigo du tænker på? http://www.imdb.com/title/tt0052357/combined

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 05-10-10 18:54

Desværre ingen af de overstående. Ville ønske jeg kunne huske mere... Tænker!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-10-10 21:07

Jeg tænker på Meg Ryan og Tom Hanks, forelsket i Seattle. Men jeg er i tvivl om det med træet.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-10-10 23:48

Er det 2 girls 1 cup ?

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 70 point
Dato : 06-10-10 00:31

Det er nok "my sassy girl" med elisha cuthbert.

http://www.imdb.com/title/tt0404254/

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 07-10-10 15:51

http://bolt.org/board/showthread.php?t=279816
du kan se siden 3 gange _ ellers login

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 10-10-10 17:26

Tak for svaret bruuno117!!!