/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Valiant gasfyr Fejl S20
Fra : toyota34
Vist : 2838 gange
100 point
Dato : 03-10-10 11:29

Skulle der være nogen derude som ved hvad fejl S20 betyder?
Fyret er 2 år gammelt og fejlen kommer jævnligt - dvs. der er ingen gulvvarme eller varmt vand om morgenen.
Der har lige været serviceeftersyn hvor teknikeren oplyste at nu skulle den fejl ikke komme mere......men ak allerede 2 dage efter kom den igen og bare i denne weekend har den været både lørdag og søndag morgen.
Hjælp...............VVS manden siger at vi bare skal trykke på en genstart tast, men det er jo ikke løsningen.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 03-10-10 12:45

Der findes jo flere modeller. Og en S20 er ikke det samme på alle modeller.

Hvis du ikke har en betjeningsvejledning findes de her:

http://www.vaillant.dk/Privatkunder/betjeningsvejledninger/#betjeningsvejledninger

Kommentar
Fra : jej123

Dato : 05-10-10 07:35

S20 er ikke en fejlkode men derimod en statuskode som fortæller om kedlens driftstilstand

fejlkoder har bogstavet F

http://www.vaillant.dk/stepone2/data/downloads/57/3e/00/0020014602_dk_08-2007_ecotec-pro-plus_ia_downsized.pdf

Godkendelse af svar
Fra : toyota34

Dato : 06-10-10 18:44

Tak for svaret smuller54.