/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Proceslinien i XP
Fra : relløm
Vist : 1047 gange
50 point
Dato : 03-10-10 10:01

Hej
Efter jeg har formateret min harddisk er proceslinien i bunden af skærmen blev dobbelt så høj som normal. Jeg har forsøgt med at holde musen over proceslinien hvor jeg får dobbeltpile og trække nedad, men der sker ingenting.
Er der nogen som kan hjælpe

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-10-10 10:04

Højreklik på proceslinjen og vælg lås op og træk så på plads og lås den så igen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-10-10 10:11

Og lykkes det heller ikke så tryk ctrl mens du trækker. Men pas på, træk forsigtigt.

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 03-10-10 10:21

Citat
Og lykkes det heller ikke så tryk ctrl mens du trækker. Men pas på, træk forsigtigt.
Indsæt dit citat her

Det har jeg prøvet, men desværre lykkes det ikke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-10-10 10:33

Lås proceslinjen op, ellers kan du ikke flytte den!

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 03-10-10 10:51

Citat
Lås proceslinjen op, ellers kan du ikke flytte den!
dit citat her

Det har jeg gjort

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-10-10 11:18
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-10-10 12:22

Er det kun proces linjen som er blevet unormal høj?
Hvis alt på skrivebordet er større end før formatering så har du for lav opløsning, det klares med at hente og installere en driver til dit grafik kort

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-10-10 12:29

Ja eller højreklikke på skrivebord og vælge Egenskaber og fanen Indstillinger og finde den rigtige opløsning!

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 03-10-10 13:20

Citat
Er det kun proces linjen som er blevet unormal høj?
Hvis alt på skrivebordet er større end før formatering så har du for lav opløsning, det klares med at hente og installere en driver til dit grafik kortIndsæt dit citat her

Ja det er kun proceslinien der er for høj

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 03-10-10 13:28

Når du fører musen ned over processlinien:

Så kommer der en dobbelt pil.

Kommer der ikke nogen pil er den sikkert låst

Eller..................... h-klik på processlinien og vælg egenskaber > fanen "menuen start" > tilpas > måske er der hak i store ikoner.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-10-10 17:48

højreklik på skrivebordet
egenskaber
udsende
avanceret
ELEMENT
IKON
NEDSÆT størrelsen eller skriften

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-10-10 17:50

Citat
Efter jeg har formateret

kan også være dine drivere til bundkortet
der ikke er indstalleret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-10-10 18:23

J Spam-free - jeg har netop lagt en frisk XP midlertidigt ind på en harddisk, og der er netop en stor fed processlinie............................så jeg må hellere lægge en backup ind i stedet for med en der har drivere osv.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-10-10 18:52

de gange jeg installere xp pro
har jeg nogenlunde samme problem
det forsvinder dog, når jeg installere de medfølgende
bundkorts drivere
---
bagefter er det så bare skærm opløsningen den er gal med
og især proces linien og ikonerne = de rettes begge ved at justere ''IKON''
på min pc.

Godkendelse af svar
Fra : relløm

Dato : 03-10-10 19:57

Citat
IEller..................... h-klik på processlinien og vælg egenskaber > fanen "menuen start" > tilpas > måske er der hak i store ikoner. ndsæt dit citat her

Hej igen
Der var hak i store ikoner. Nu kører det tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-10-10 20:03

Hvis du nu havde læst noget af det man har sendt til dig, så havde det været fixet
http://www.kandu.dk/spg150492.aspx#1732871

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-10-10 20:50

Citat
IEller..................... h-klik på processlinien og vælg egenskaber > fanen "menuen start" > tilpas > måske er der hak i store ikoner. ndsæt dit citat her

Hej igen
Der var hak i store ikoner. Nu kører det tak for hjælpen.

hvem tænkte PÅ DET

men ikoner var det___!!