/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Levering af vare
Fra : Westwod9830
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 02-10-10 16:44

Hvis jeg får noget leveret ved døren og der ikk er nogen kvittering eller nogen der skriver under på noget har jeg så krav på noget nyt?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-10 16:48

Det kommer an på hvordan det er sendt.
Der findes forsendelser med og uden kvittering.
Forsendelsesprisen er da også forskellig.

Kommentar
Fra : Westwod9830

Dato : 02-10-10 16:51

Jamen lad os nu sige at jeg er på arbejde og de levere mine vare og når jeg kommer hjem så er det stjålet. Så er det jo lidt for dårligt at der er ikk medfølger en kvittering som bevis på modtagelsen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-10 16:56

Postvæsnet, UPS, DLH og andre lægger ikke bare en forsendelse - de afleverer den.
Kun leveringsfirmaer med speciel aftale, lægger varer selv om du ikke er hjemme.
Ellers spørg dem der sender, om de kræver kvittering ved modtagelsen.

Kommentar
Fra : Westwod9830

Dato : 02-10-10 17:00

Men kan vi ikk hurtigt blive enige om at der som minimum burde ligge en faktura i postkassen?

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 35 point
Dato : 02-10-10 17:04

har du ikke modtaget varen skal du ikke betale men du skal gøre firmaet eller personen obs på at du ikke har modtaget denne vare

Godkendelse af svar
Fra : Westwod9830

Dato : 02-10-10 17:07

Tak for svaret rotw.