/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Spam fra min Live hotmail
Fra : Thomas_Mygind
Vist : 1456 gange
50 point
Dato : 02-10-10 16:31

Min Live mail udsender en del spam mails til mine gamle mailadresser.

Jeg har Microsoft Security Essentials, som er updateret. Jeg har skannet - men alligevel så sender Live mail stadig spam afsted til mine venner. Firewall er OK, Virus skanner burde være OK, Win XP er updated.

Hvordan kan jeg bedst få stoppet dette ?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-10-10 18:09

Skift kode på hotmail og se om ikke det stopper
Det er jo ikke sikkert det sendes fra din maskine

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-10-10 18:12

Hvis det ER din maskine der gør det så hent superantispyware, opdater den, genstart maskinen i fejlsikret og skan så maskinen med superantispyware (fuldt skan)
http://www.superantispyware.com

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-10-10 00:53

Se at få spammen stoppet inden Microsoft lukker din hotmail konto, skift kodeord som der allerede er foreslået og skulle det gå så galt at kontoen bliver lukket så se hælpesiden her: http://www.microsoft.com/danmark/sikkerhed/hotmail.aspx
der er mange hotmail brugere som har for svagt et kodeord og deres konto er blevet overtaget af spam sendere, derfor lukkes de af Microsoft