/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
facebook
Fra : jensviggo
Vist : 514 gange
50 point
Dato : 02-10-10 15:24

et eller andet sted er der en knap på facebook, hvor man kan se alle der er tilmeldt facebook. har haft fat i knappen, den sidder i øverste venstre hjørne, men nu kan jeg ikke finde den igen. Indekset starter med a, osv, er der en facebookexpert der kan hjælpe

Kommentar
Fra : Westwod9830

Dato : 02-10-10 16:40

Prøv startside, og nederst i højre hjørne. Er ikk sikker men tror det er noget af du mener.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 01-11-10 12:08

når jeg har skevet en kommentar på facebook i hvad har du på hjertet, hvordan får jeg den så bragt videre i forum