/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Nekrologer på Kandu
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 1344 gange
200 point
Dato : 02-10-10 08:44

Foranlediget af den nekrolog som Bendt Ballegård Knudsen har skrevet under titlen "En kæmpe", tillader jeg mig at kommentere følgende:
Efter min mening er det helt i orden at skrive små nekrologer over de mennesker der har været tilknyttet Kandu. Men når den pågældende nekrolog skinner mig i øjnene, er det ud fra den enkle kendsgerning, at der mest bliver politiseret som et "hævntogt" mod de personer som herinde bliver kaldt HYLERE, selvom man ikke er medlem af DLS ! Det er en usmagelig blanden tingene sammen ! Havde bb1 holdt sig til personen Tage Pedersen, er det for min skyld i orden !
Men hvad mener andre ??

Øjenvidnet4
MULTI-X
Kirketårnet i Øster Sned Kirke

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 02-10-10 08:59

hvad er DLS?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-10-10 09:00

Vi er helt enige. Mig bekendt har den afdøde intet med kandu at gøre og er os helt og aldeles uvedkommende.

Hav en god weekend.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-10-10 10:01

For en gangs skyld,helt enig med Øjenvidnet4.

Denne nekrolog,er lidt for "politisk".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 02-10-10 10:01

nåå, det er Dansk Land og Strand jagt ikke?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-10 10:12

Netop. Det var den forening som eskluderede Bent Ballegaard Knudsen for urent trav og foreningsskadelig virksomhed.
Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X Gruppen

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 02-10-10 10:17

Kære alle

Jeg har ikke noget imod, der skrives en nekrolog om en hædersmand, der har kæmpet for den lille mands jagt, men det er sørgeligt at bb1 bruger et dødsfald, som springbrædt for at nedgøre andre i en nekrolog

TRD

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-10 10:19

nekrologer behøver ikke at fylde mere end en linie.

Eks:

"Så fik Bent Fred - og det gjorde vi andre også".

Og i underkanten af stenen kan der passende stå: "Rejst af DLS"

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-10-10 10:47

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=138109

Prøv at læs ovenstående link og et hvert spørgsmål er besvaret omkring hykleren Bent Ballegård Knudsen.

Når man kigger tilbage i trådene, og læser BB1 og Julemandenkandu snak og duplikker til hinanden, endda i samme tråd, og det er 100 % Bent Ballegård Knudsen, som står bag ved begge nicks, parret sammen med hans ego centeret " høje" moral kodeks, samt jeg er et mandfolk, som står frem, med åben pande. Er man jo ved enten at brække sig af grin,- få melidenhed, eller stikke ham et par over snotten for hans uterligheder, og løgnagtige tilsvinning af alt og alle. Jeg har definitivt valgt den sidste version.
Bent Ballegård Knudsen, har ingen moral eller empati, men vil gøre alt for, at forfølge og nedgøre de mennesker, som været vidner til alle hans selvforskyldte fiaskoer, og det er mange.
Så hans nye svinestreg er bare en oven i dynger af alle de andre. Den er lavet i hans sædvanlige høje stil. Den lille lort har glemt, at man ikke kan feje noget ind i hjørnerne, især ikke når Tomben render rundt og fejer i en rundkørsel.

Knæk og Bræk
Fra BW
Multi-X
Team

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-10 13:01

Nemlig - Betterwisser. Godt brølt.

Balleknaldet skriver i en anden tråd om en nylig afgået jæger, som har bedt om at blive strøet ud over vandet i nærheden af Oringe. Fint nok.

Men kan man få lov til at få sin aske smidt i en kasse haglhylstre uden krudt - for derefter at blive blæst til Kingdom Come på en god aften for andetræk. Det må også se smukt ud, hvis jagtkammeraterne bliver stillet op på et geled med aske i hylstrene.

MULTI-X
Tonganeseren
Det eneste menneske der kan få Ballegaard op i det røde felt på mindre end 3 sekunder. Tjuhej.
Jeg troede squ han var kradset af, siden han var tavs i over en uge.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-10-10 13:47

Tonganeseren skrev:"Jeg troede squ han var kradset af, siden han var tavs i over en uge. "

Jeg har hørt, at der i området hvor bb1 bor, er placeret en kødfoderfabrik, som nærmest forpester luften - dog har der i lange tider været forholdsvist lugtfrit - kan det skyldes at Bendt B. har fået nye dænder og dermed en bedre ånde ??? Noget kunne tyde på det !!
Grunden til bb1's tavshed er vistnok, igen noget jeg har hørt, at han har fået samfundstjeneste, da han gentagne gange er blevet taget af policen i at køre den forkerte vej rundt i rundkørslen
Han blev også sigtet for spirituskørsel p.g.a. slingrende kørsel; men det viste sig at han blot var blevet ganske tummelumsk af de mange omgange i den samme rundkørsel uden for sit hjem og gudskelov for det. Jeg ville være blevet meget forbavset og ked af det, hvis ikke bb1 overholder landets love - det tror jeg bestemt han gør !! (For det meste)

Øjenvidnet4
MULTI-MULTI - X-X
I en mini-ubåd i Slåen sø

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 200 point
Dato : 02-10-10 14:03

En nekrolog er et smukt eftermæle man kan sætte efter en afdød - også i tilfældet med Bent Ballegaard Knudsen.
Men der hvor kæden hopper af den store klinge er, når han blander stoffet omkring afdøde og de mennesker/organisationer han ikke kan lide. Det er ikke alene smagløst, men også direkte sårende og uforskammet over for afdøde og dennes familie. Desværre kan man vente lidt af hvert fra den kant og blot fordi han ikke bliver taget alvorligt og ingen gider skrive til og om ham.
Jeg kan kun opfordre til, at man tager afstand fra den form, for at gøre sig interessant på andres bekostning !!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

NB Med ovennævnte in mente, skal jeg hermed melde afbud fra jagten på Løvenholt den 15.10.10.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 02-10-10 14:14

Det er ikke nekrologer vi har brug for i jagt på kandu - det er neurologer vi mangler herinde....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-10-10 14:59

- jeg ved ikke hvor Ballesprederen har hugget den tekst fra, men psykopaten glemte at slette "god kammerat"!!! Tage Pedersen (RIP) roterer i sin skyttegrav...

Mvh
Stouenberg
Multi-X
- fra toppen af plæneklipperen...

PS: God weekend

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-10-10 15:05

Det mest lavstammede ved løgnhalsen er!,- at ingen og absolut ingen virkemiddeler, er ham for gode, eller måske mere, for lave eller sårende, at anvende i hans meget, ubehjælpsomme stærkt paranoide tilkendegivelser for at gøre sig, som altid i copiversion, bemærket på.

Så kommer det mest totalt barnlige over den evigt bankende senpubertet hos SM lure drengen BajutBalle, han skriver kun for at få "ram" på DLS, og så står Ballesvinet atter igen og tilsviner afdødes familie, men den feje skid har blacket alle, som han henvender sig til.

Tumlingen har masse af tråde stående åbne, som han kun selv skriver til, dog denne gang under eget navn, det kunne da være lidt mere farverigt hvis ham genopstod, for at få lidt nye navne ind, men jeg tror ikke at hans lille " hjælper " er til rådighed længere, der er vist kun Spammer og hans lidelsesfæller tilbage hos " stald" SM BajutBalle.

Det forlyder, at brandvæsnet, det meget lokale, drønede rundt for at finde ud af, hvor der kunne være ild i stubmarkerne på Løvenbolt, der var kraftig regn.
Ved nattetide vraltede en meget duknakket og fedtglisende person rundt i området, samtidig var det observeret en masse underlige ubestemmelige røde lys i området.
Da man fik stoppet fyren og forholdt ham problemet, skreg han op om, at han havde hans helt egne love, og ingen absolut ingen skulle slukke for hans vagtel og agerhønsevarmere, eller fjerne indhegningen før i morgen klokken 8, for så var der en time til, at jagten startede på hans godt flyvende vilde fugle, og han havde lige genindfanget dem samme eftermiddag.
Det faldt først ro på, da en lokal fra Blue Oyster bar, Trans Yrsa tog sig af manden, som kaldte sig Graf Von Blei Gemacht Dump Kopf.

Og så er det ikke engang løwn

BW
Multi-x
Team

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-10-10 15:50

Nyt fra Rundkøslen

Trykvidunderet BajutBent, har aldrig kunne skifte gear korrekt i landevejstraktoren, han ejer ej heller fornemmelser for motor behandling.
Nu har Tonganeseren igen, vist sig som den sande ven, overfor knolden. Tonganeseren har givet Lada naboen lov til, at skrive hans navn med en lilla tuch på omdrejningstælleren, lige hvor den når 2300 rpm, så Tomben kan rive den i et nyt gear, når nålen når den trukne streg, ja han har altid været behjælpelig ham Tonganeseren.

BajutBent er jo også i familie med ham på sætter vis, da hans fætter/kusine er gift med en Tonga prinsesse M/K. Han lå og lurede på en klar nat, da hun var nede og danse på stranden, grisebent fik vist også sand på tungen, ved beluringen af hendens æggende dans. Jow da han er en lystig svanser ham BenBajut danser

BW
Multi
Team

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-10-10 09:24

Løgnhalsen og tyveknægten Bendt Ballegård Knudsen begik en nekrolog, men "glemte" at fortælle, hvor han havde sakset eller rettere citeret fra !!!
Nu har psykopaten gennem lang tid forsøgt at belære alt og alle om, at man skal huske at angive kilden og hvad sker der så ?? Han tyvstjæler selv tekst fra NetNatur, hvor Henning Kørvel havde skrevet en pæn nekrolog over Tage Petersen (læg lige mærke til, at bb1 staver hans efternavn med d, formentlig for at kunne sige, at det ikke er direkte afskrift)
Altså, kan man stole på denne mandsling som kalder sig Bendt Ballegård Knudsen - jeg mener ubetinget nej !! Igen har skvattet dummet sig så læsterligt at han burde umyndiggøres, men det kan man jo desværre ikke i vort åh så demokratiske land - vorherre bevares !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Lammefjorden

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-10-10 12:05

Jeg tror nu heller ikke, at Michael Sand eller Henning Kørvel bryder sig særligt om, at Bent Ballegaard Knudsen også her, tyvstjæler andres arbejder, uden kildeangivelse, men det svarer jo ganske nøje til hans personprofil hele vejen igennem.

Han har vel heller ikke tilbageleveret, de indkøbte skydemærker han stjal fra DLS endnu, da han fik sparket. Hvad tænker knolden på, man kan da ikke bare, beholde andres ejendom når man ryger ud, er det foreningsånd. Han har vel heller ikke taget alle kompressorene eller malkemaskiner med, da han fik losset der, kedelig fætter .

Gad vide hvordan han vil aflevere jagten, når han bliver opsagt på Løwenholt, der bliver ikke meget vildt tilbage, kunne man forestille sig. De må være stolte af, at have en sådan " ærlig hædersmand ", som lejer

BW
Multi-x
Team

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-10 13:04

a : bb1

Mesterlige indlæg fra Betterwisser og Øjenvidnet, som virkelig har fat i substansen af Ballegaards psyke.
Og hvor er det rigtigt! Ballegaard kan intet selv, og som en snylter hægter han sig på andres gøren og laden.

Tag nu nedenstående indlæg fra oraklet i Løsning:

Dato : 03-10-10 12:34

--------------------------------------------------------------------------------
Nej, hvorfor det?

Jeg er blot en venlig sjæl, der gerne vil hjælpe en med jæger og lade HYLERNE om, at svine andre jægere til

Hylerne har gang på gang påstået, at jeg var smidt ud af snart den ene og så den anden jagt lige organisation, her er beviset på det modsatte…

En komplet uforståelig miskmask.

BentBaduBajut Ballegaard: - Hvor er beviset på det modsatte????

Mvh.
Tonganseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-10 13:06

Jeg er blot en venlig sjæl, der gerne vil hjælpe en med jæger

Balladegaard!!! Hvad betyder den sætning?????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-10-10 13:15

Citat
Artiklen om Tage Petersen blev sendt direkte til mig,

- typisk psykopatisk tilfælde, løgn efter løgn!!!

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 03-10-10 13:23

Kære bb1

Du skriver i dit eget spørgsmål at:
Citat
Artiklen om Tage Petersen blev sendt direkte til mig, derfor kræver den ingen henvisning.

Er du nu helt sikker på det, kan du dokumentere det og hvis du tror du ikke kan retsforfølges fordi du ikke opgiver forfatteren til artiklen og du derfor stiller dig uforstående, over for den "tilsendte nekrolog" så tager du grundigt fejl
TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-10-10 13:32

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 03-10-10 13:06
--------------------------------------------------------------------------------
Hylerne har rigtig travlt nu beskyldes man for tyveri og meget andet, men igen er de helt ude i hampen.
Artiklen om Tage Petersen blev sendt direkte til mig, derfor kræver den ingen henvisning.
Skydemærker, som skulle tilhøre D.L.S.. Igen en løgn og en påstand, som beviser, at Hylerne ikke ved en skid om, det de skriver om.
Disse skyde mærker har D. L. S. aldrig ejet eller betalt for. Det logo de har, ville D.L.S. heller ikke betale for, hvorfor de betalte for et nyt logo..

Så hyl I bare – så længe I ikke aner en skid om, hvorfor I gør det er I helt og aldeles til grin.
Fatter I det dog ikke snart?????????????????????????????????????????????????????????????????
------------------------------
Så, bette løgnhals - du beviser lige dit eget udsagn som er fremhævet !!!!!! Nu har du sågu' også fået rettet d-et til et t i afdødes efternavn - underligt, ikke ??

De øvrige ting du skriver om, kan og vil jeg af gode grunde ikke kommentere på, da jeg ikke er eller har været medlem af DLS på noget tidspunkt - men de mennesker der i lange tider gang på gang har skrevet ufordelagtigt om dig og dine tyvagtige tiltag, dem stoler jeg på !! Det er absolut ikke tilfældigt, at flere forskellige personer med kendskab til DLS har skrevet om de svinestreger du i tidens løb har lavet, primært over for DLS men også over for andre foreninger og fora på internettet. Men jeg kender også til dig og dine løgnehistorier - så stik du blot pipen ind, din forbandede kryster.
Siden hvornår er du iøvrigt begyndt at forhandle trailere ? Er det brugte eller nye ?

Øjenvidnet4
MULTI-X³
Løvenholm

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-10-10 13:56

Knudsen har den opfattelse, at hvis jeg spiller dum og uforstående over for en tilsendt tekst, så er jeg uskyldig, det er lidt det samme, som der en der ringer på døren og spørger om jeg vil købe det sidste nye B&O fjernsyn for en tudse, det frikender ikke mig for straf, da jeg inderst inde godt ved at fjernsynet må være tyvstjålet siden jeg kan få det til den pris
SHV

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-10-10 17:00

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 03-10-10 16:49
--------------------------------------------------------------------------------
Nej da - jeg hyler aldrig, men jeg kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade...

Så derfor skriver jeg, at de virkelig hyler i deres egen tråd - hvor jeg ikke kan deltage!!!!!!!!!
-------------------------------

"Hvor jeg ikke kan deltage"

Vi i den anden lejr er nøjagtigt ligestillet med bb1, da vi er 12 der er blacklistede af ham, så vi græder alle

Øjenvidnet4
MULTI-X
Grædende

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-10-10 17:36

Citat
Så derfor skriver jeg, at de virkelig hyler i deres egen tråd - hvor jeg ikke kan deltage!!!!!!!!!

Han ejer ikke fornemmelse for sne, hold da helt ferie en tilgang til;- mig og mit og så de andres, den er i besiddelse af. Han har vist ikke klaret den ret længe, hvis den roe havde boet på pensionat
Her bestemmer jeg!- og i er udelukket for at deltage, jeg vil hævde mit monopol og kan tilsvine jer, uden modsigelse, undtagen et lille øf fra tanterne, som jeg leve med. Til gengæld forlanger jeg, med indineret penne førsel, at jeg kan vade ind hos dem, som jeg ikke gider lege med, uhindret og læsse mit ævl af.

Få nu gang i kandu igen samt en mere, så kan du sidde og skamrose dig selv, vi opdager det aldrig, selv med de samme slå,-stave og volaplyk fejl, som går igennem som en rød tråd

Mvh
BW
Multi-x
Team

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-10-10 20:27

Tak for svaret Provsten1.

Og samtidig tak til alle debattører for konstruktive og gode indlæg.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 03-10-10 20:30

Tak for points til Øjenvidnet4.