/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
TI-Nspire
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 619 gange
300 point
Dato : 01-10-10 23:05

Hej

Er gået død i søgning og håber nogen kan hjælpe

Det drejer sig om at finde følgene http://www.studyshop.dk/produkter/TINSPIRE_CAS_TOUCHPAD

gerne brugt men alt til en pris under 1100 har interesse

på forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-10-10 23:27

Hvor meget under 1100 er din smertegrænse?

Hvis den er så vigtig for dig, og du er villig til at betale op til 1100, så er det vel oså til at finde de sidste 37 kroner

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-10-10 23:28
Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 02-10-10 08:49

Den på studieportalen er solgt men jeg tænkte at der måtte være mange der bare lå og ikke blev brugt der er jo trods alt mange der dropper ud.

Annuller spørgsmålet
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 11-10-10 12:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål