/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Genvej til skrivebord i Win7?
Fra : cristian2
Vist : 568 gange
40 point
Dato : 01-10-10 15:14

Fra XP er jeg vant til at have et ikon neders på skrivebordet som genvej til skrivebordet (hvor alle åbne sider ved ét klik på én gang lægges ned). Nu har jeg Windows7. Her kan jeg ikke finde ud af hvor genvejen er. Jeg er hver gang nødt til at højreklikke på nederste bjælke og vælge "Vis skrivebord".

Kan I hjælpe med at finde ikonet eller etablere genvejen på anden måde?

Tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 01-10-10 15:17

Hvis du kigger ned i højre hjørne af skærmen så kan du se der er en firkant, klik på den og så kommer du ud på skrivebordet, holder du bare musen på knappen så bliver skrivebordet bare viset.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-10-10 16:07
Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 01-10-10 16:22

Tak for svaret webnoob.

Fantastisk!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-10-10 21:16

Det var så lidt, er altid glad for at hjælpe.