/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows 7 - lyd når der kommer ny mail
Fra : FrejaFlop
Vist : 560 gange
50 point
Dato : 01-10-10 09:20

Hej - jeg bruger outlook- windows 7 - og har svært ved at få lyd på når der kommer ny mail i indbakken. Jeg har tjekket at der er lyd på højttaleren. Hvor kan jeg gå ind og se på flere instillinger omkring dette?

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 60 point
Dato : 01-10-10 09:30

Gå ind i kontrol panelet, vælg "Lyd", derinde vælger du fanebladet "Lyde", derinde skal du sikre dig at Windows Standard er valgt som lydtema. Der ud over skal du lige sikre dig at systemlyde er skruet op, klik på højtalerikonet nede i højre hjørne vælg derefter "Mixer"

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 01-10-10 09:37

Tak for svaret webnoob. Super - lige det jeg skulle bruge.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-10-10 11:15

Det var så lidt, er altid glad for at hjælpe.