/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Indgående Mail
Fra : Gumar
Vist : 702 gange
200 point
Dato : 30-09-10 18:56

Når jeg får mail er de fleste begyndt at gå ind på ulæst post i stedet for på Indbakke, jeg kan jo godt gå på ulæst post og læse dem, men når de er læst forsvinder de, det er uheldig hvis jeg vil
beholde mailen til senere brug. Det er et nyt problem . Jeg har Vista.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-09-10 18:58

Men bruger du Windows Mail eller et andet mail program.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-09-10 21:03

Mon ikke det er noget du kan rette ved at klikke på Vis oppe foroven et eller andet sted fjerne markering ved Skjul læste meddelelser, dine mails er ikke blevet slettet men du har en indstilling som skjuler mails når de er læst

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-10-10 02:57

vista er ikke et mailprogram. Forklar lidt bedre

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-10-10 19:50

Citat
dine mails er ikke blevet slettet men du har en indstilling som skjuler mails når de er læst

jeg vil give o.v.n ret. Hvad viser din menu til venstre. ?

Der er i livemail, en mappe til hurtige visninger (ulæste mail)

længere nede er din indbakke, som burde vise samme indkomne mail. De vil være der, selvom du har læst dem, normalt.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-10-10 19:56

ok, nu kan jeg godt se, at der sker et eller andet når man har flere konti, som livemail synkroniserer med. Men det ved jeg ikke om det er sådan i dit tilfælde. Hvis det er så- prøv at synkroniser-( øverst i menuerne)

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 02-10-10 20:44

De forsvinder ikke hvis du ikke sletter dem,de forbliver i indbakken (ikke i ulæst post)