/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kan ikke finde en fil
Fra : alimak
Vist : 813 gange
100 point
Dato : 30-09-10 12:36

Jeg lastet ned et klageskema som var et word dokument.Jeg skrev en masse på det, og lagrede det.
Nu vil jeg have det frem igen. Men jeg kan ikke se det nogle steder. Jeg har win 7. Måske er det noget med skjulte filer at gøre?Hvordan kan jeg se skjulte filer i win7? Eller er det nogen der har nogle tip til hvordan jeg skal finde det igen?
alimak

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 30-09-10 13:03

Hej
Gå ind søg. I start menuen så skulle det komme

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-09-10 13:09

Gemte word dokumenter bliver aldrig til skjulte filer. Midlertidige word filer kan blive det, men de forsvinder når du gemmer originalen.

Gør som ah skriver, hvis du kan huske noget af det.

Hvis ikke.......... så prøv at gå i word og lave et nyt dokument og se hvor den gemmer som standdard.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-09-10 13:09

Det har jeg prøvet. Kan ikke finde det i "søg"
alimak

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-09-10 13:23

Åbn hjemmesiden igen
Tag skemaet ned og åbn det , skriv er par tilfældige tegn i det

vælg så "gem som " og se hvor word foreslår at gemme det , noter filnavnr og directory (mappe)m en afbryd og lad være med at gemme rigtigt.
Nu ved du formentligt hvilket fjollet sted under din browsers arbejdsområde, du har gemt filen.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-09-10 14:18

Citat
Jeg lastet ned et klageskema som var et word dokument.Jeg skrev en masse på det, og lagrede det.

Du har garanteret ikke valgt "gem som" men bare klikket på gem.
Dokumentet ligger i dine midlertidige internet filer eller i din downloadmappe alt afhængig af hvilken browser du benytter og hvordan den er indstillet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-09-10 14:22

Kan du ikke skrive dit spørgsmål så det er til og forstå?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-09-10 14:29

forstår du ikke halv-svensk webnoob

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-09-10 14:35

Jo men der er ikke noget svensk i det spørgsmål.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-09-10 14:40

lastet ned : downloadede
lagrede det : gemte det

det lyder da ret svensk

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 30-09-10 16:59

Sikker på det var et skema der "gemmer" indtastninger.....

Det er der mange af den slags der IKKE gør - de skal udskrives for at have det på "tryk".....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-09-10 17:26

EXTERMINATOR

Det er netop det jeg har gjort trykket på "gem" Jeg har Firefox, ved du hvor den gemmer de midlertidige filer?

Jeg er IKKE svensk men Norman derfor er det ikke 100% dansk.Desværre.
alimak

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-09-10 20:33

tjek først downloadmappen CTRL + J
derefter de midlertidige internetfiler, skriv About:cache i adresselinjen
tilslut tempfilerne start --> kør --> skriv %temp% og tryk enter

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 30-09-10 20:35

Citat
Jeg er IKKE svensk men Norman

hej: norman
http://www.norman.com/security_center/dk

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-09-10 20:40

Citat
derfor er det ikke 100% dansk.Desværre.

Hvorfor desværre???
Det er da ligemeget så længe vi forstår hinanden.
Jeg kender da et par norske jenter og selv om de ikke taler dansk og jeg ikke taler norsk så forstår vi da udmærket hinanden

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 30-09-10 22:34

Tak for svaret refi. Du har ret. Det skal skrives ud.Det er noget Pis
alimak