/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
flytte outlook expres/oprette outlook på
Fra : jensviggo
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 30-09-10 11:32

jeg sidder ved en computer der har hotmail, nemt nok.
På en anden computer har jeg outlook med en anden email adresse, hvordan kan jeg evt. hente de mails jeg får i outlook på den computer der "kun" har hotmail, jeg er træt af at rende op og ned af trapperne.
Jeg vil være meget taknemmelig, hvis nogen kan/vil hjælpe

på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 35 point
Dato : 30-09-10 11:52
Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 30-09-10 12:18

Tak for svaret Stouenberg. men det var ikke lige det jeg mente, har fundet ud af det via min inet udbyder der skal ny adgangskode til

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-09-10 12:34

OK

Kommentar
Fra : grow

Dato : 30-09-10 13:00

Du skal bare importere dine mailadresser til hotmail. Læs anvisning ved hotmail.