/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Filer, vinduer mv. i Windows 7
Fra : MissXX
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 29-09-10 23:07

Hej

Jeg er den nye bruger af Windows 7. Og har i den forbindelse et lille problem, som irriterer mig.

Når jeg har et vindue åbent, fx "Dokumenter" skal jeg hver gang jeg åbner det, ændre indstillingerne for visning, altså ændre fra ikoner til miniaturer. Den vil ikke gemme miniaturevisning.

Desuden skal jeg, når jeg uploader billeder til nettet af flere gange fra fx. USB-nøgle hele stien igennem. Den husker altså ikke placeringen hvor jeg sidst hentede et billede.

Kan nogen hjælpe? Jeg håber I forstår mit spørgsmål, det er ikke nemt at beskrive.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 30-09-10 20:38

slet mappen C:windows/system32

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 06-10-10 22:42

Hej - Tak for dit svar, som jeg desværre ikke havde set komme. Tør jeg godt bare slette mappen???

Kommentar
Fra : Kreton

Dato : 09-10-10 15:47

Spam-free:

Det er for barnligt at give sådan et svar.

MissXX:

Jeg håber ikke du har fulgt spam-free's råd. Du sletter en hel del systemfiler, og kan muligvis ikke starte PC op ved genstart.

Erik Andersen'

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 09-10-10 20:24

Hej Erik > Ja, jeg hoppede da heldigvis ikke på den. Ærgeligt at der er så barnlige sjæle der blander sig og som gider at spilde tid på at genere andre, sørgeligt.....