/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
bilgalleri.dk
Fra : ostehaps2
Vist : 879 gange
40 point
Dato : 29-09-10 14:04

Hej ville lige høre om der var nogen som havde en bruger på bilgalleri.dk og som ikke havde brug for den længere

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-09-10 14:12

Du skal nok ikke regne med at der er mange der vil hjælpe når alle dine spørgsmål bliver annulleret, det er ikke den måde man siger tak på, når andre bruger sin tid på dig.

Med hensyn til dit spørgsmål så har jeg en bruger derinde, men vil ikke overlade den til andre selvom jeg ikke bruger den, men du kan jo selv oprette en bruger her http://bilgalleri.dk/html/gal_login-opret.asp

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 29-09-10 14:19

Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede   2
- Besvarede   0
- Annullerede   5
- Slettede   0
Ialt   7

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-09-10 17:21

Citat
ostehaps2
- hvorfor opretter du ikke selv en profil på http://bilgalleri.dk/html/gal_login-opret.asp - som bentjuul foreslår?

Når man ser på din statistik og dine få kommentarer, virker det som om - at du ikke helt har fattet hvordan kandu bruges eller også er du ikke særlig god til, at formulere dine spørgsmål.

Hvis du skal have hjælp, må du selv deltage på dine spørgsmål - så problemet kan behandles!

Kommentar
Fra : ostehaps2

Dato : 29-09-10 18:53

I har ikke fattet en SKIIIIIIIIID

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-09-10 19:13

Citat
I har ikke fattet en SKIIIIIIIIID

Hvad har vi ikke fattet - kom med en bedre forklaring!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-09-10 19:15

Citat
I har ikke fattet en SKIIIIIIIIID
Hvad er det vi ikke har fattet - du er vel blevet smidt ud af sitet på grund af dårligt sprog - derfor har du brug for at andre har en profil du kan bruge.

Kommentar
Fra : ostehaps2

Dato : 29-09-10 19:17

I har ik fattet en skid og i har heller ik læst min indlæg ordentligt

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-09-10 19:38

Citat
Hej ville lige høre om der var nogen som havde en bruger på bilgalleri.dk og som ikke havde brug for den længere

Citat
I har ik fattet en skid og i har heller ik læst min indlæg ordentligt

Så prøv at komme med en forklaring, hvorfor du ønsker at overtage en anden bruger's login til bilgalleri.dk - med vedkommendes E-mail adresse?

Og derudover, må du gerne forklare hvorfor du aldrig accepterer svar på dine spørgsmål!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-09-10 19:45

Eller et det et økonomisk problem, da de opkræver et beløb for aktivering?

Citat
Sådan aktiverer du din Basis-bruger

Send SMS beskeden*:
BG 27205532 (Husk mellemrum efter BG) til telefonnummer 1231

*Aktivering af din Basis-bruger koster et engangsbeløb på 59,- kr. + alm. SMS takst.
Beløbet trækkes fra din mobilregning. Du har 14 dages fortrydelsesret.

Du modtager en bekræftigelses-besked på din mobiltelefon, hvorefter din Basis-bruger er aktiveret og klar til brug.

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 30-09-10 07:09

Ostehaps har nok ingen penge og kan heller ikke forstå dansk.
Det kan heller ikke betale sig at bruge tid på at hjælpe ham.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : ostehaps2

Dato : 30-09-10 15:13

Jeg gider ikke og bruge penge og har mange grunde og dig hugo-børge jeg er meget bedre end dig til dansk og du er heller ikke klog så få dig et liv

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-09-10 15:28

Citat
Jeg gider ikke og bruge penge og har mange grunde og dig hugo-børge jeg er meget bedre end dig til dansk og du er heller ikke klog så få dig et liv

Udover mangel på penge, så kom med nogle af de mange grunde!
Og det med det danske, er vi vist ikke enige om - har du nogen sinde hørt om komma og punktum (,.) - eller er det droppet på din skole?