/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ikoner ved uret
Fra : relløm
Vist : 902 gange
40 point
Dato : 29-09-10 09:53

Hej
Jeg har alt for mange ikoner ned ved uret, hvordan fjerner jeg nogle af dem, jeg kører windows 7

Hilsen Relløm

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-09-10 10:11

Hent Soluto og fjern de opstartsprogrammer der ikke er nødvendige:

http://www.soluto.com/Download/

Kommentar
Fra : webm

Dato : 29-09-10 10:21

Der findes et program der henvender sig specielt til WIN 7

http://www.alt-til-windows.dk/?Tips/FjernOpstartsprogrammerIWindows7/908

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-09-10 10:21

i Win 7 har jeg et lille PIL trekant ved uret, når jeg klikker på det
kommer der en et nyt vindue op,
heri kan du slå fra og til

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-09-10 10:28

Højre klik på dem og vælg fjern. Er den mulighed ikke tilgænglig, så skal du ind i programmet indstillinger og fjerne et flueben.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 40 point
Dato : 29-09-10 22:40

Du kan vælge at skjule nogle eller alle ikoner ved uret, det foregår næsten på samme måde som på gode gamle XP.
Hæjreklik på Start flaget nede i venstre hjørne og klik på Egenskaber, klik på fanebladet Proceslinje og gå ned og klik på Tilpas.
Der kan du vælge for hver enkelt ikon om der skal vises Vis ikon og meddelelser - Skjul ikon og meddelelser eller Vis kun meddelelser, hvis du klikker på Skjul ikon og meddelser så vises ikonen ikke nede ved uret, men du får en lille pil ikon op, når du klikker på den så er alle de skjulte ikoner i en boks og du kan klikke på en af dem hvis du ønsker at bruge programmet bag ikonen

Godkendelse af svar
Fra : relløm

Dato : 30-09-10 11:21

Tak for svaret o.v.n..