/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Agility.
Fra : Sira
Vist : 637 gange
20 point
Dato : 08-05-03 20:18

Hej...

Er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med agility, da jeg har tænkt at gå til det med min hund.
Er der nogen der ved om man kan gå til agility på LOLLAND, evt. i nærheden af Nakskov?

Jeg er også meget glad hvis der var nogle der havde nogen gode ideer, som kræver at hunden bruger sin hjerne!!

Tak på forhånd..

Med venlig hilsen Sira

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 08-05-03 20:38

agility er rigtig godt for din hund, det vil styrke dens selvtillid. Med hensyn til hjernearbejde. Spred dens mad ud i haven så den skal arbejde for at finde det.

Hilsen storm

Kommentar
Fra : josejoller

Dato : 08-05-03 21:29

sæt dens mad ud i haven så den skal finde maden

Kommentar
Fra : josejoller

Dato : 08-05-03 21:29

sæt dens mad ud i haven så den skal finde maden

Kommentar
Fra : josejoller

Dato : 08-05-03 21:29

sæt dens mad ud i haven så den skal finde maden

Kommentar
Fra : josejoller

Dato : 08-05-03 21:30

sæt dens mad ud i haven så den skal finde maden

Kommentar
Fra : josejoller

Dato : 08-05-03 21:30

sæt dens mad ud i haven så den skal finde maden

Kommentar
Fra : Dharma

Dato : 09-05-03 01:23

Hej.

Jeg er selv træner i agility, og ved hvad man kan begynde at øve derhjemme. Så hvis du allerede vil "snyde" lidt med at starte, kan man jo altid finde nogle pinde og stikke dem i jorden og lave slalom.
Agility er en god sport for både dig og din hund, men husk at hunden skal være gammel nok for at springe! Der skal jo helst ikke ske noget med din hunds knogler. Jeg har faktisk aldrig haft en hund på mine hold der ikke ku li agility. I starten kan de måske godt være lidt "bange" for forhindringerne, men det kommer de sig hurtigt over, når selvtilliden ryger op. Så bare klø på.

Hilsen Dharma