/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Søger nyt hjem
Fra : jeanettesmor
Vist : 868 gange
100 point
Dato : 27-09-10 13:11

Tyrkisk angora, hvid med blå øjne, 2 år gammel, neutraliseret og vaccineret han.
Meget kærlig og venlig.

Ingen stamtavle.

En af mine bekendte har overtaget missen fra et ungt par, som skulle flytte og ikke må have kat i deres nye bolig.
Min bekendt faldt for missen og er meget glad for den, problemet er bare, at den ikke kan sammen med andre dyr, og der var allerede to katte og to hunde i huset. Derfor søger hun kærlige mennesker, som godt kan og vil give missen et nyt hjem.

Betingelsen er at den skal være "enebarn" og at den afhentes på Midtsjælland.

Er der spørgsmål, skal jeg sørge for at sætte interesserede i forbindelse med min bekendt, for jeg ved ikke mere end her nævnt.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 27-09-10 14:43

Brug et katteforum eller annoncer i et af de kente internetservices/aviser, da 'kandu' ikke er det rette sted for køb og salg.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 27-09-10 15:31

Dette er hverken køb eller salg.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-09-10 17:10

jeanettesmor..... dette er et spørgeforum, oplysningsforum, ikke en formidlercentral for dyr og ting, der findes så mange andre sider til det, bla den blå avis, gi pote osv.

Håber du finder et godt hjem til den

Accepteret svar
Fra : malmin

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-10 18:26

Kandu.dk har en kategori der hedder KATTE

Og jeg synes at jeanettesmor stiller et spørgsmål, hvor hun spørger så pænt om der er nogen der vil have en kat. Jeg har læst modargumenterne for at dette forum ikke skal være en formidlings central.

Men man hører så mange væmmelige historie om dyr der ikke får det godt, når de gives bort, og herinde er der så mange dyrevenner, så jeg forstår godt at jeanettesmor tager chancen og lægger et godt ord ind for den stakkels kat, der allerede har skiftet ejer flere gange.

malmin

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 27-09-10 19:05

Tak malmin -

- det var nemlig sådan, jeg tænkte.

Men jeg burde have vidst, at der altid er nogen som skal irettesætte og revse

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-09-10 00:56

Et godt sted at annoncere sådan en kat er på http://www.vildkat.dk/

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 28-09-10 10:48

Ganske rigtigt, der er rigtig mange dyreelskere herinde, men igen, det er ikke et forum hvor man sælger dyr eller ting, så det har ikke noget med at
Citat
Men jeg burde have vidst, at der altid er nogen som skal irettesætte og revse

og som der står her

Citat
så jeg forstår godt at jeanettesmor tager chancen og lægger et godt ord ind for den stakkels kat, der allerede har skiftet ejer flere gange.

Uanset hvilket forum du vil af med katten på, kan du jo aldrig være sikker på hvem der får den, så det ene forum er vel lige så godt som det andet, så hvorfor ikke bruge et forum hvor du er mere sikker på at henvende dig til nogen som gerne vil ha den.

Har du prøvet med opslag i den lokale brugs/fakta/netto eller hvilken forretning du har i nærhenden?

Ønsker for den stakkels kat at den snart finder et hjem hvor den kan blive.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 28-09-10 12:30

Katten skal ikke sælges - men det skulle min bekendt måske gøre....

Godkendelse af svar
Fra : jeanettesmor

Dato : 28-09-10 12:30

Tak for svaret malmin.