/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
indsætte billede dreamweaver
Fra : jfh00295
Vist : 427 gange
120 point
Dato : 27-09-10 07:58

Hej med jer! har problemer med at indsætte billeder (De indsættes normalt,og det fungerer i min browser: ) Men ikke på hj-siden. Der kommer "kun"rødt kryds med navnet på billederne ??.
findes der et UNIKUM som har løsningen. Jeg syntes,at jeg har prøvet alt. mvh Dollarjack

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-09-10 08:01

Har du også husket at uploade den folder billederne ligger i?
Ellers lægger den kun et link til billedet på din harddisk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-09-10 08:07

Stien til billederne er forkert efter du har oploadet dit site.
Kig i koden og sandsynligvis vil du finde at der linkes til din harddisk i stedet for til webstedet.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-09-10 08:21

CS/2/3/4
alt det ADOBE____lort og RAM_slugere
og PÆNT bliver det næppe........

??????????
har du prøvet webpagemaker eller bare sitespinner
eller wisywig?? builder_ 5_7
eller webx5
så KØRER DET BARE
uden nogen form for kodning

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-09-10 10:10

Arbejder du direkte på hjemmesiden med Dreamweaver - eller oploader du selv.

Ps. Med pixresizer kan du reducere pixel så billedet bliver hurtigere at op loade og hurtigere at se for dem der kigger på din hjemmeside.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-09-10 10:48

Vi får sikkert ingen respons, det ser ud til i historikken at jfh00295 ikke deltager aktivt i sine spørgsmål og samtidig er alle spørgsmål fra jfh00295 blevet annulleret - så jeg tror ikke at jeg vil bruge mere af min tid på jfh00295

Kommentar
Fra : Eyvind