/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke afspille i alle mediplayer
Fra : risvej07
Vist : 849 gange
100 point
Dato : 26-09-10 22:14

hej
der hvor jeg arbejder har vi et video overvågning system... når vi vil spille en video optagelse
over på en cd.... så downloader vi i en AVI fil ned på computeren og så sender vi den til cd
drevet. hvis jeg så afspiller cdèn på computeren i mediaplayer så går det fint.
hvis jeg sætter cdèn i en anden pc og afspiller i mediaplayer så ståer der "filxxxxxxixxxx"
xxxx er nummeret på filen og mediaplayer afspiller bare uden billede.
jeg har også nero men den siger fil fejl når jeg vil kopier
hvad kan der være galt det har fungeret før i tiden ???
mvh
poul

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 26-09-10 22:29

http://lmgtfy.com/?q=k+lite
og husk at media_plyaer til at afspille ALT

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 26-09-10 22:30

Citat
du mangler codex _ intet andet

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-10 23:09

istedet for at begynde at rode med codecs vil jeg anbefale at du henter mpc-hc istedet for
http://mpc-hc.sourceforge.net

Den afspiller alt uden at skulle rode med codecs

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 26-09-10 23:30

Citat
http://mpc-hc.sourceforge.net

VÆRSTE LORT man få på sin PC
men gør forsøget +/- UDEN codex

bruger du Klite, får du SAMME møjplayer med
VÆK MED X_´t
og den DUKKER SGu op, alle og ingen steder,
når du vil afspille noget som helst

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 26-09-10 23:36

Citat
Den afspiller alt uden at skulle rode med codecs

og hvor får den SÅ LIGE sine codecs FRA

av min ARM

andre hænger sig i FLV player
FINT NOK......................
men der skal STADIG installeres CODEX?
om det skal afspilles i en FLV player _________
eller bare GENBRUGES, af andre installationer = NERO
Tja: så skal der hentes CODEX....???????????????
eller´s BAD brænding og NERO RÅBER OM hjælppppppppppppppppppppppppppppp
jeg vil så ikke anbefale DIVX_ men smag og BEHAG

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-10 23:55

ja ja, ro på. den henter ikke codecs for at afspille, de er nemlig indbygget
Citat
MPEG-1, MPEG-2 and MPEG-4 playback. Media Player Classic is capable of VCD, SVCD and DVD playback, without the need to install any additional software or codecs.
It has built-in codecs for MPEG-2 video and codecs for LPCM, MP2, AC3 and DTS audio, and also contains an improved MPEG splitter that supports playback of VCDs and SVCDs using its VCD/SVCD/XCD Reader. A *.mp4 and MPEG-4 Timed Text support added. An AAC decoding filter makes MPC suitable for AAC playback in MP4.
MPC Home Cinema also has H.264 and VC-1 with DXVA support, DivX, Xvid, and Flash Video formats is available in MPC HC. MPC can also use the QuickTime and the RealPlayer architectures. Media Player Classic supports native playback of OGM and Matroska container formats.

Supported Video, Audio and Image File Formats:
WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV, WEBM

Citat
VÆRSTE LORT man få på sin PC

du aner ikke hvad du taler om

og hold nu op med at skrive "codex", det hedder codec og er en sammensætning af code og decode

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-09-10 00:34

Citat
ja ja, ro på. den henter ikke codecs for at afspille, de er nemlig indbygget

JOW________JOW????????????

og hvor FANDEN skal ALL/e_A de codecs installeres
Citat
HÆNNE

PÅ EN SKIDE jagt_MARK
ER DU SÅ TUMPET AT DE ´BARE´
ikke skal installeres
Citat
HVEM FANDEN SKAL SÅ AF SPILLE NOGET DER IKKE ER
CODEX TIL_____________=?

IND-BYGGET BETYDER = i min meget LILLE og
ALDRIG BRUGTE TERMOLOGI////

AT lortet MEDFØLGE OG KAN IKKE BRUGES UDEN

but___________________________________who care´s

BTW
hvordan FANDEN vil du få NERO til at brænde DET/ pis

Citat
jeg har også nero men den siger fil fejl når jeg vil kopier

DONT pis en skide NATPOTTE_ SKYD DEN

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-09-10 00:37

Citat
og hold nu op med at skrive "codex", det hedder codec og er en sammensætning af code og decode

GODT MAN HAR EN KLUMME´´´´´TIL AT RETTE mine FEJL OG
KLITE ER OG BLIVER _------
det værste lort _ du kan hente
bortset fra en ADOBE Reader _ der INTET kan læse
og så ______________________________________________________________---

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-09-10 00:47

jeg REDIGERER over 100 video filer (200 små_clips/ pr dag)
om måneden, og så kommer der ssg_ en klaptosrk
og siger installer
Citat
http://mpc-hc.sourceforge.net

Tja:_________________--det var så en film PR Mnd
istedet for de MANGE = jeg ikke laver/ deler med ANDRE

Tvivler sgu på du egentlig/t er til stede = Fysisk/

har ikke indlagt en såkaldt (/%")=/# pakke, kan du INTET

men tror sgU _ DU selv på tror det__

du får ikke en eneste film eller andet genne mit program
eller mange andre UDEN/ CODEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-09-10 00:54

Citat
og hold nu op med at skrive "codex", det hedder codec og er en sammensætning af code og decode

nu MINDER (DU) mig om warez dk
FUCK tåber og andet godt_ folk
man bliver jo PIST på i et (1) dørtræk

ISÆR AF ADMINS, der LIGE er kommet til toppen af FUCK_siden?
og tror de VIRKELIG er KLUMME--------

problemer LØSE,s ved = døren/ ind til SIDEN
ikke ved at KØRE I RØVEN AF EN NUMMERPLADE

DET KALDES )(#%!)= mord på offentlig vej/

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-09-10 01:05

Citat
hold nu op med at skrive "codex",

og BP er ikke STATS_ejet
US er og bliver en MINIORIETS STAT/ regeret/ dirigeret af CIA/FBI/NS/ DK/ ????????
og hvor i alverden er ALLE mine __ henne
intet KAN BEVISES__________ men pisset på
kan man ALTID blive.................af ANDRE

få lige dem til at bræNNe uden en CODEX fra ????

Citat
http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1012&bih=569&q=ss+camp&aq=f&aqi=g3&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=e47dc04983c9418d

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-09-10 01:08

Echo:
jeg rettede mig ind__du blev ved////////
fed LIR på en LATTERSIDE

Citat
og hvor FANDEN skal ALL/e_A de codecs installeres

Accepteret svar
Fra : GlenTrust

Modtaget 100 point
Dato : 21-10-10 11:25

Du er godt nok underlig Spam-free...

Det eneste du kan er sgu da at spamme hele den her post til med alt dit lort. Hvorfor kan du ikke skrive normalt, istedet for alle de der underlige tegn og streger du laver hele tiden. Ta dig dog sammen mand..

Til risvej07:

Jeg tror os at det er fordi du mangler et codec på den anden computer du prøver at afspille video filmen fra. Du kan sagtens installere k-lite codec pakken. Den er helt fint til almindelig brug, bare søg efter den på google og så hent den der hedder "full" pakken. Men læs lige igennem installationen og tryk ikke bare næste, næste, næste, udfør. Der er nogle få ting som du måske gerne vil have slået til eller fra.

Du kan eventuelt også prøve at brænde skiven med laveste hastighed, der er nogen gang hvis det går for stærkt så kan kun den pc der har brændt skiven, læse den.

Håber du finder ud af det.

Godkendelse af svar
Fra : risvej07

Dato : 21-10-10 16:27

Tak for svaret GlenTrust.
DEJLIGT AT NOGLE GIDER SVAR PÅ DET DET HANDLER OM

TAK

Kommentar
Fra : GlenTrust

Dato : 21-10-10 21:01

Jamen det var så lidt, er glad for at jeg kunne hjælpe. :)