/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Advarsel på jagt.
Fra : piaskov
Vist : 1082 gange
100 point
Dato : 26-09-10 17:25

Hej jægere.
Hvad er det så lige der skal hænge ved "indgangen" til eks. en skov så andre kan se der er jagt igang ??
Kan ikke huske det men ved der er "noget" der bliver hængt op så offentligheden kan se der er jagt igang
Bare så jeg ikke får et skud hagl i rumpen.

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 110 point
Dato : 26-09-10 17:53

Det er skilte med teksten:

Vis hensyn der er jagt i skoven idag.

Der er ingen som giver din bagdel et skud hagl Pia, det ville da være en skændsel ikke

Vi tager i størst muligt omfang hensyn til skovens gæster, også selv om de ikke altid gør det samme overfor os, kan jeg forsikre dig om.
God tur i skoven og du kommer helt sikkert hjem, uden flere huller, som nu engang naturen har befalet vi skal have

MVH
BW

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-09-10 17:54

gul skilt
I DAG ER DER JAGT I SKOVEN
VIS GHENSYN UNDER FÆRDSEL OG OPHOLD ......

....... DET GØR VI

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 26-09-10 18:12

Tak for svaret betterwisser.
Citat
Der er ingen som giver din bagdel et skud hagl Pia, det ville da være en skændsel ikke

Kan kun gi' dig ret
Men det ville da være sindsygt at risikere det når man står med rumpen i vejret og "plukker" svampe.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-10 19:37

Det er altid dejligt med nogle svampe! Syllerne er gode lige nu! Det er faktisk derfor jægerne altid er så meget ude på denne tid af året - det er blot et påskud for at spise svampe.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-09-10 20:17

Tak for det Pia, og jeg .-eller vi er selv ivrige svampejægere, men en god bagdel skyder man ikke på vel!

Mvh
BW

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 26-09-10 21:37

Sagen er jo den enkle at der ikke er nogen som helst grund til at hænge skilte op for at advare mod at der er jagt. Jægerne skal passe på at der ikke sker noget, men de vil helst hænge skiltene op, ikke for at advare andre gæster, men for at undgå at der er andre der bruger skoven.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-10 21:37

Hvad nu hvis bagdelen ligner en kronhjort fordi man har spist for mange svampe?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-09-10 10:03

Citat
Hvad nu hvis bagdelen ligner en kronhjort fordi man har spist for mange svampe?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-09-10 17:43

Stadigvæk;- man skyder heller ikke kronhjorte i bagen, det kan godt være, at Pia er langlemmet, men du må have været i rød fluesvamp atter igen

Mvh
BW