/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Parkeringsbøde ved flytning
Fra : molslinien
Vist : 2421 gange
100 point
Dato : 26-09-10 12:12

Hej

Jeg står og skal flytte.
I min bagggård hersker EUROPARK, og de er ret glade for at uddele bøder (eller afgifter som de kalder det)..

Får jeg en bøde selvom det er en reel flytning jeg har gang i?
Kan jeg ikke bare lade bagdøren stå åben og lyset tændt, og signalere at den ikke bare er parkeret?

Accepteret svar
Fra : HUGO-BØRGE

Modtaget 110 point
Dato : 26-09-10 12:16

Om du får en afgift på 510 kr, kommer helt an på hvad der står på skiltene.
Hvad er tilladt i gården. Er standsning forbudt får du et girokort.
Er det kun parkering der er fordbudt, må du gerne foretage en standsning og foretage af- og pålæsning.
Når der hele tiden sker aflæsning eller pålæsning af varer fra en bil er det kun enstandsning.

Jeg ville for en sikkerhedsskyld snakke med EUROPARK inden tiden.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-09-10 12:35

Hejsa.
Prøv lige at tage en snak med nogle af de andre beboere i ejendommen.
Jeg kan tænke mig at dem der har en lejekontrakt MÅ holde der hvis de kan bevise de bor der.
Ellers er det udlejeren du skal tale med.
Men det ved dem der bor der.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-10 12:46

du kontakter europark

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-09-10 13:02

I de sager, som jeg har læst, skal du have en midlertidig parkeringstilladelse, hvis du skal være sikker på at undgå en bøde.

De selskaber er ikke til at lege med. Og der er ingen kære mor, selvom det er helt naturligt i forbindelse med en flytning osv. Hvis bilen er parkeret og du ikke sidder bag rattet - ville jeg ikke vove forsøget.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 26-09-10 16:47

Citat
De selskaber er ikke til at lege med

selv-bestaltede pengemaskiner

Godkendelse af svar
Fra : molslinien

Dato : 26-09-10 18:27

Tak folkens