/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bluetooth
Fra : Disi
Vist : 1782 gange
100 point
Dato : 26-09-10 10:55

Jeg har fået ny pc Packard bell Easynote TJ72 med Win 7 og Bluetooth
Men kan simpelthen ikke tilslutte til min mobil eller andre bærbar her i huset
Jeg går i tilslut enhed og den søger og søger men intet sker.
Min mobil kan godt se min bærbar men ikke omvendt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-09-10 11:06

Har du i telfonens BT menu valgt Telefonens synlighed = Vist for alle,
det kunne være derfor

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 26-09-10 11:06

Fejl min modil kan ikke tilslutte heller ! der står tilslutnings fejl

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 26-09-10 11:14

Den står til synlighed for alle
og den kan kun se min mands pc

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-09-10 11:30

Har du prøvet at opdatere driver til BT i Enhedshåndtering,
eller evt fjerne den fra Enhedshåndtering og så genstarte PC,
så skulle den gerne blive indlæst på ny, måske det virker,
det lyder da godt nok mystisk at de ikke kan "se hinanden"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-09-10 11:52

Dumt spørgsmål måske, men har du aktiveret BT på PC,
du skriver at TLF kun kan se din mands PC

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 26-09-10 12:04

aktiveret BT på PC ??
Hvordan gør jeg lige det

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 26-09-10 12:06

Kigger i manualen, noget med en FN(funktionstaste) og et symbol for BT

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-09-10 12:17

FN + F2 f.eks.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 26-09-10 12:26

Fn og F6 super

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 26-09-10 12:26

Tusinde tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-09-10 12:54

Velbekommen, så kører det bare

Kommentar
Fra : Miavkat

Dato : 30-06-11 13:22

Jeg har haft samme computer i et år nu og til at starte med virkede bluetooth helt fint, men når jeg prøver at tænde det nu siger den bare ingen enhed, evt nogen der kan hjælpe med det problem ?? har prøvet at hente driveren fra packardbells hjemmeside, men den kan ik installere den fordi der ik er nogen enhed siger den :/ vil meget gerne have hjælp hvis nogen kan svare på problemet