/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Microsoft Outlook
Fra : 2100
Vist : 705 gange
50 point
Dato : 26-09-10 00:14

Vil høre om man ikke i Microsoft Outlook - vedr. Kontaktpersoner kan oprette en kontakt gruppe eksembel: Kolding Komunne hvor man herunder opretter de kontaktpersoner med tlf. nr. email, m.m hører under.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 26-09-10 07:01

Jo det kan man da sagtens...

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 26-09-10 07:08

Det kan man sagtens. Gå op på menulinien, hvor du plejer at vælge en ny meddelelse. Ved siden af er der en lille sort pil. Klik på den, og der kommer en menu med forskellige muligheder for at oprette noget nyt. Vælg "Distributionsliste".
Her vælger du et navnt til din liste (f.eks. KK). Så vælger du, hvilke mailadresser fra dit kartotek, der skal med (vælg medlemmer), eller du skriver nye ind (tilføj ny).
Når du er færdig, trykker du på "Gem og luk", og for fremtiden skal du blot skrive KK i "Til-feltet", når du opretter en ny mail, så kommer hele listen.

Accepteret svar
Fra : Jorgen_ros

Modtaget 50 point
Dato : 26-09-10 10:49

Det var vist ikke en distributionsliste du efterlyste, som jeg læser dit spørgsmål, men en mappe hvor du kan oprette kontaktpersoner fra Kolding Kommune.

I menuen vælger du <Filer><ny><Mappe> og der dukker et nyt vindue op. Her navngiver du din mappe og under "Mappen indeholder" skal du vælge "kontaktperson-emner" og vælg placeringen, som bør være kontaktpersoner.

Du har nu oprettet en ny kontaktperson-mappe, hvor du kan oprette alle dine kontakter i Kommunen. Du kan flytte dine kontaktpersoner imellem dine forskellige kontaktperson-mapper som det behager dig. (Kopiere eller flytte)

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 26-09-10 18:18

Tak for svaret Jorgen_ros. Det er helt perfekt, lige det som jeg søgte.