/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
MC revyen
Fra : scootergrisen
Vist : 591 gange
50 point
Dato : 25-09-10 20:18

Hvor kan man købe MC revyen, hvad koster det og er det rigtigt at der er scootere med i den ?
Hvor mange scootere er der med cirka ?
Finden den online ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-09-10 20:24
Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 25-09-10 21:43

Eller her til 119 kr
https://www.benjamin.dk/abonnement/mcrevyen/1087?page=revyerne
og ja, der er scootere med...

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-09-10 06:55

Citat
Hvor kan man købe MC revyen

På tanken

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 28-09-10 20:27

Ja den findes online. helt tilbage fra 1975

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 30-09-10 03:54

Nu har jeg fået købt bladet hos en bladbutik på frederiksberg.
Der var nogen som sagde de har købt det på hovedbanegården i københavn i dsb kiosken med alle bladene men der var ikke nogen da jeg var der.
I kan se nogle billedet fra bladet her hvis i vil : http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/bogerogblade.php#mc_revyen