/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
TV udbyder
Fra : Josph
Vist : 838 gange
100 point
Dato : 24-09-10 17:09

Hej

Er noget i vildrede, hvem skal skal man vælge
ud fra www.tv-pakker.com

Viasat er oplagt, men er der nogle som har gode eller dårlige erfaringer
med dem ?
Har hørt nogle grumme historie, men er der hold i det ?

Kommentar
Fra : spikedk

Dato : 24-09-10 17:15

Vi har selv haft Viasat, og servicen var i orden. Vi valgte det fra, da vi ikke gad deres 60 programmer, hvoraf vi kun så de 4, og en dertil høj regning.

Desuden oplevede vi tit at der var dårlig signal forbindelse, selvom parabolen var indstillet korrekt.
Endelig blev vi træt af deres konstante opkald om alt muligt andet vi kunne købe fra dem.

Vi overvejer pt. Boxer, da vi synes der er større valgmuligheder mht. programvalg, og prisen er rimelig god. Men det kræver selvfølgelig man kan tage Boxer.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 24-09-10 17:18

Har hørt lidt for mange grimme historier om viasat. Jeg ville valgt Yousee
http://yousee.dk/Tv/Tv_fra_YouSee/Tv-oplevelser.aspx
alimak

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 24-09-10 17:58

Ja boxer har jeg også tænkt på men spikedk, hvad menere du med, om man kan tage det.
Jeg mener at man kan tage det med alm. antenne i hele landet når man har boxer digital modtager

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 24-09-10 18:06

Der er kun meget få steder man ikke kan se digital tv, med en udendørs antenne:
http://www.dr.dk/DigitaltTV/20081106141742.htm

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-09-10 19:49

ALDRIG mere viasat.Da vi "forlod" dem,mente de at jeg havde en kort der ikke var tilbagesendt.De truede mig med alle landsens ulykker.Erstatningskrav i tusind kr.klassen.Kunne ikke engang finde en email adresse til dem.Og tlf. kunne man sidde med i timevis,uden kontakt.
Sendte dem en "mindre pænt" anbefalet brev,hvor jeg inviterede dem ud på "slagmarken".Så slap vi endelig for videre "tiltale".
Har i dag Canal Digital.Dem kan man da i det mindste komme i kontakt med,uden gemene trusler.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 24-09-10 20:48

Hej Mosebaek
Tak for dit indlæg, det var det som man havde hørt lidt om
så tvivlen er der

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-10 21:16

Her er det lidt modsat med hensyn til Viasat, jeg skiftede til CanalDigital på grund af jeg hellere ville have de program pakker som CanalDigital har, først sendte jeg en e-mail hvor jeg spurte om hvordan man framelder abonnement, de beklagede at jeg ville stoppe med Viasat men svarede pænt på hvordan jeg skulle indsende kortet, og få dage efter fik jeg en bekræftelse på at abonnementet var ophørt og en check vedlagt på det beløb som var i overskud efter datoen de modtog kortet.
Angående modtagelse af programmer burde du måske få en teknikker til at se på sagen, jeg vil ikke skifte parabolen ud til fordel for Boxer som jeg synes er en del opreklameret i forhold til hvad de kan tilbyde, der er langt flere muligheder og bedre modtagelse med en parabol og enten CanalDigital eller Viasat

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 24-09-10 23:05

vis du ønsker mange hd kanaler og den bedste bånd bredde på dem (kvalitet) er der ingen vej uden om canaldigital
hilsen fox

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 25-09-10 07:24

Ja så begynder jeg først rigtigt at komme i tvivl, så når man spørger til erfaring, så vil der komme forskellige oplevelser gode og dårlige, så der jeg står er

Viasat pga det store programudvalg
eller TDC Home Trio med et godt program udvalg sammen med bredbånd, hvor jeg synes at prisen ser fornuftigt ud

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 25-09-10 09:11

Hvis du har flere fjernsyn vil jeg i hvertfald ikke anbefale Boxer, men kabel-TV, da du skal betale for hvert TV, der indeholder boks, kort og abonnement.

Godkendelse af svar
Fra : Josph

Dato : 26-09-10 07:20

Hej alle
Tak for jeres input, jeg er ikke afklaret i nu, men
valget bliver en af dem der er på www.tv-pakker.com
så i den sidste ende, tror jeg der fordele og ulemper uanset
hvorfor en udbyder jeg vælger.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-09-10 22:06

Selv tak - får vi at høre hvad du vælger engang, når engang du har bestemt dig