/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
pandekager
Fra : Miksi76
Vist : 1032 gange
100 point
Dato : 23-09-10 15:34

Købte for nogle år siden nogle panerede pandekager med noget ost/sovs og champignon indeni klar til at lægge på panden. Mon de findes endnu? Og hvis de gør hvor kan de så købes?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 23-09-10 18:56

Jeg går ud fra du mener gratinerede, ikke panerede, pandekager?

Det er nemt at lave dem selv, smager bedre, du ved hvad der er i osv.

Fx

http://www.madverden.dk/index.php?pageId=2&signId=1&classId=2&pageToShow=contents/showAllRecipes&recipeId=2483

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-09-10 05:02

Jeg mindes godt, at man kunne købe det færdiglavet i supermarkedet, for min datter lavede dem ind imellem til sig selv. Jeg har ikke set dem i flere år og tror de er taget af markedet igen.
Ind imellem har min fiskehandler nogle pandekager med fiske-/skaldyrsfyld med ost ovenpå, og de smager også godt. Men de er så hjemmelavede og altså ikke en frostvare, du kan finde i den almindelige frostdisk i supermarkedet.
Der er vist ingen vej udenom. Du må lave dem selv.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-09-10 05:05

glemte at sige, at så vidt jeg mindes, så var det pandekager af "tortilla" typen? Og vi lagde dem i ovnen for at varme dem op. Hvis du eksperimenter selv, kan du jo lave en god champignonstuvning og fylde i tortilla og gratinere med ost til slut. Det skulle ikke være så svært