/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kan kun skrive ét tegn i mails og intern
Fra : larshau
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 23-09-10 14:34

Ved hver opstart af min PC med win 7 (64) har jeg følgende problem:
Efter at have placeret min cursor i et skrivefelt, kan jeg kun skrive ét tegn i for eksempel en Outlook mail, på netbank eller på Google.
Først efter igen at have placeret cursoren manuelt i skrivefeltet kan jeg atter skrive ét og kun ét tegn.
Jeg har geninstalleret win7 og officepakken 2007. Endvidere har jeg kørt CCleaner, men intet har hjulpet.
Imidlertid har jeg fundet ud af følgende: Hvis jeg åbner Word og skriver en linie med tilfældige tegn har jeg ikke noget problem med at skrive alle de tegn jeg ønsker.
Efter at have lukket Word ned igen, er problemet løst og jeg kan jeg skrive i mails, på netbank, og i Googel uden nogen irriterende begrænsning.
Hvad gør jeg for at finde en anden løsning?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 23-09-10 14:43

Har du prøvet at systemgendanne til en dato det virkede?

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 23-09-10 14:45

Nej. desværre har jeg ikke kunnet finde et gendannelsespunkt, hvor problemet ikke findes.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-09-10 16:06

Er det en bærbar, for så kunne det være touchpladen der driller, hvis det er, kan du slå den fra..

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 23-09-10 22:26

Det er ikke en bærbar, men en "Multimedia Home Entertainment Center" Medion MD 8835. Der er derfor ingen touch plate.
Musen er en trådløs, der har egen docking station/lader som er forbundet via USB stik. Jeg har forsøgt mig med en anden mus, men det ændrer ikke noget.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 24-09-10 08:30

Har du prøvet at lave en oprydning, og diskdefragtmentering for nylig?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-09-10 09:29

Er keyboardet også trådløst?

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 24-09-10 10:38

Stilkene: Jeg har både lavet diskoprydning og defragmentering. Men det har ikke givet nogen ændring på problemet.
Webnoob: Mit keyboard er ikke trådløst.

Dette jeg har skrevet her har jeg kunnet gøre uden problemer. Og jeg har ikke været igennem "min" Word-løsning. Når dette svar er sendt prøver jeg at genstarte min pc igen for at se om jeg stadig har problemet.

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 24-09-10 12:09

Efter genstart af pc har jeg (desværre) ikke kunne få problemet frem. Jeg vil i dag forsøge at genstarte nogle gange for at se om problemet stadig er til stede.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-10 12:11

Hvad sker der hvis du afinstallerer word?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 24-09-10 12:19

Citat
Efter genstart af pc har jeg (desværre) ikke kunne få problemet frem

Jamen så er problemet vel løst?

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-09-10 12:27

Citat
Jeg har geninstalleret win7 og officepakken 2007

så kan vi roligt sige at der ikke er noget galt med dit software...

Godkendelse af svar
Fra : larshau

Dato : 22-10-10 10:58

Tak for svaret stilkene.
Problemet har opstået af og til. Men efter at jeg har kørt en reparation af office-pakken ser det ud til at alt er i sin skønneste orden.