/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
SD DVB-T MPEG4 Scart Reciever
Fra : ganga
Vist : 499 gange
47 point
Dato : 22-09-10 20:34

Hej..
Jeg har lige købt ovenstående dims i Aldi..
http://www.aldi.dk/OFFER_DK_MI/OFFER_38/OFF02.SHTML

Mit spørgsmål:
Skal der en antenne til, før det virker..(når jeg tilslutter dimsen, er der kun sne på), er der nogen den kan svare på dette?
I så fald at der skal en antenne, kan man nøjes med en stue antenne, og er der nogen der kan anbefalde en?
På forhånd tak....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-09-10 20:59

DVB-T understøtter antenne, stueantenne eller antenne på taget.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-09-10 21:02

Det ville da være pragtfuldt hvis dimsen virkede uden antennetilslutning

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-09-10 21:12

tagantenne eller stueantenne:
http://www.dr.dk/php/drmu/kortoverlay/danmarks_radio/html/

og husk så lige på at de "smarte" sælgere har opfundet noget de kalder for en "digital antenne"

Det er bare en ganske alm UHF antenne til overpris men folk betaler sq gladeligt.

Men kig lidt rundt her:
http://www.digi-tv.dk/
der er mange gode informationer

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-09-10 06:45

tag et stykke antenneledning på 1 meter og så et antennestik på prøve dette da det kan være nok

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 23-09-10 07:57

Hej alle...
Mange tak for jeres svar.., der er ikke kun et svar jeg kan bruge., men jeres alle...!!
Selvfølgelig skal der en antenne til...., træerne vokser ikke ind i himlen.., det kan jeg jo godt se nu...
Jeg vil forsøge med antenneledningen på 1 meter, og se om det virker...