/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
søger ppt (powerpoint) viewer
Fra : scootergrisen
Vist : 913 gange
50 point
Dato : 21-09-10 22:14

Nogen som kender et godt program til at vise ppt filer ?
Det skal ikke være fra microsoft og heller ikke en stor pakke af programmer som jeg forstiller mig open office er.
Det skal bare være et lille program til kun at vise ppt filer jeg skal ikke redigere dem.

Jeg har prøvet og installere microsofts power point viewer men det virker ikke det sker ikke noget når man prøver at åbne en fil og kan ikke starte programmer. Det sker bare ikke noget når man prøver.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 21-09-10 22:32

ikke blakket mere

http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_PowerPoint
DIT styresystem/ Dansk eller?
Citat
Det sker bare ikke noget når man prøver.

KØR SOM ADMIN

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-09-10 22:33

Har du søgt via Google?

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=powerpoint+viewer&aq=1&aqi=g10&aql=&oq=powerpoint&gs_rfai=&fp=342a5a36991ed2f5

Det ser ud til, at der er mange alternativer!

Og så siger du, at Microsoft's viewer ikke virker. Hvilken udgave har du prøvet 2007/2010 og i hvilken udgave har du lavet præsentationen 2000/2003/2007 eller et andet program?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 21-09-10 22:34

jeg ved, der findes en ANDEN, end den der tilbydes fra MS
men kan sgu ikke huske navnet på den

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 21-09-10 22:38

Citat
kun at vise ppt filer jeg skal ikke redigere dem

det gør dem fra MS,
---
ellers bare klik på en PP fil, og håb på der kommer et vindue
ÅBEN MED = søg på NETTET

Kommentar
Fra : miksdk

Dato : 21-09-10 22:46
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 21-09-10 22:47

Open Office har powerpoint fremviser:
http://da.openoffice.org/
hvad har du imod fremviseren fra Microsoft den er gratis og står alene uden afhængdighed af andre (kontor)programmer:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=048dc840-14e1-467d-8dca-19d2a8fd7485&displayLang=da
og den er bedre og nemmere end den i Open Office

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 21-09-10 23:36

Citat
hvad har du imod fremviseren fra Microsoft

Citat
Det sker bare ikke noget når man prøver

===============
Citat
Og så siger du, at Microsoft's viewer ikke virker. Hvilken udgave har du prøvet 2007/2010 og i hvilken udgave har du lavet præsentationen 2000/2003/2007 eller et andet program?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 22-09-10 00:25

Tja: du plejer da at reagere hurtigere, end dette.

prøv dig frem...

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 22-09-10 11:27

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-09-10 04:12

Nu har jeg downloadet Open Office og nu kan jeg åbne filerne. Så må tiden vise om jeg syns programmet er godt skal nok lige lærer det at kende.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-10-10 16:07

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-10 22:32

Selv tak