/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Vejrstation
Fra : ppk
Vist : 2348 gange
300 point
Dato : 21-09-10 09:18

Hej

Har været ude efter en Ventus W928-Ultimate vejrstation, men det lader til den er svær at få fat i.

Nu er det så jeg vil høre om der er nogle af jer der har en god ide til en afløser for denne Ventus, har surfet en del rundt for at finde en der opfylder de samme ting.

Skulle gerne have regnmåler, vindhastighed, ude/inde temperatur og ikke mindst mulighed for at tilsluttes computeren.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 21-09-10 09:23
Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 21-09-10 09:25
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 21-09-10 09:26
Kommentar
Fra : ppk

Dato : 21-09-10 10:56

Tak for linksene kunne godt tænke mig at det var muligt at se vindmåleren og regnmåleren til den du linker til refi.

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-10 12:46

Der bliver du nok nødt til at kontakte forhandleren

http://www.special-butikken.dk/site-box.cfm?SIID=1&COID=3728

Sel med mine bedste briller og forstørrelsesglas, kan jeg IKKE se "mærket"

Det står på den men er ulæseligt.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-09-10 13:36

Verdens billigste vejrstation:

http://peecee.dk/uploads/092010/60.jpg

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 21-09-10 13:44

Navnet på dimsen er ret ligegyldigt, alle de billige modeller er garanteret lavet i Kina, og får sat et mærke på, måske undtagen Camillamodellen.

Sjovt nok kan jeg fx. kun finde den Ventus, PPK (Walther til fornavn?) efterlyser, i Danmark, ingen hits på Google i udlandet.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 21-09-10 14:49

Jeg fik set "mærket" på den refi linker til, det er "radio controlled"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-10 18:34

Nu du siger det

Det er nok kun kinesiske bogstaver på bagsiden meeeen - forhandleren må da vide det og kunne komme med flere oplysninger

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 23-10-10 14:34

Tak for svaret refi.