/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
hvilket internet ?
Fra : kenneth91
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 20-09-10 17:53

Hej kandu brugere :)

jeg skal til at have mig mit eget nbetværk, og det skal være usb netværk,

så hvis nogen kender et godt et til en god pris, så poste endelig links eller ligende,

der er selfølgelig også nogle krav :D
det må max koste 350 kr.
det skal være hurtigt nok til at køre diablo, css, call of duty,

på forhånd tak :)

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-09-10 18:12

Mener du mobiltbredbånd? Du bliver nød til og komme ned nogen oplysninger. Når du skriver eget netværk så tænker de fleste flere pc'ere i et hus eller en lejlighed og en router.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-09-10 18:12

Hvis du får svar på dine spørgsmål - må du gerne acceptere et svar!
Din statistik ser ikke særlig godt ud:

Statistik

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 3
- Annullerede 12
- Slettede 0
Ialt 16

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-10 18:15
Kommentar
Fra : kenneth91

Dato : 20-09-10 18:53

ja jeg mener mobilt bredbånd :)

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-09-10 19:23

Jeg forstår ikke spørgsmålet.
Vil du have et netværk hvorpå andre kan koble sig på via usb?
Eller vil du have en mobil netværks forbindelse via USB hvor du kan koble dig til internettet på?

Hvis det er det sidste, må du nok fortælle hvor du bor i landet. I en storby?

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 20-09-10 19:31

Jeg mener, at du højst kan få 2 mbit med mobilt bredbånd. Jeg har haft Oister og var fuldt tilfreds med 159 kr. i måneden. Oister er også blevet kåret som det bedste.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-09-10 20:15

Fatter stadig ikke dit spørgsmål, hvad er det du vil?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-10 20:31

Køb TDC - så får du det bedste mobile (USB)netværk i landet....

meeeen 350.- kr slår ikke til

Du kan IKKE lave dit EGET mobile netværk for 350.- kr (medmindre i sidder i samme stue)

Kommentar
Fra : kenneth91

Dato : 20-09-10 22:59

okay, jeg starter forfra :)

jeg kunne godt tænke mig mobilt bredbånd hvor jeg selv kan koble mig til mit eget internet :)
det må max koste 350 om måneden
og jeg bor i slagelse

og tak for svarende intil videre ;)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-10 23:26

Citat
hvor jeg selv kan koble mig til mit eget internet
umulig internettet er international og alle brugeres net, det er ikke dit eller andres eget net.
Køb et usb mobil modem med abonnement til internettet og brug computerens indbyggede netværk til dit eget hjemmenetværk .
I går var jeg på internettet med en Huawei modem fra TDC (Huawei modem er magen til Huawei modem fra andre udbydere også) den kan både bruges eget hjemmenetværk og internettet, men ikke samtidig

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 20-09-10 23:32

Max pris på 350 kr. om måneden kan du få mange steder, blandt andet kan Telmore levere op til 5Mbit hastighed for 289 kr. om måneden, Telmore bruger TDCs net og er lands dækkende og den modem der sælges sammen med et nyt abonnement er en Huawei 1752 en god og stabil modem, hastigheden skal tages med et gran salt det er nemlig kun under absolut optimale forhold at den kan downloade med 5 Mbit:
https://www.telmore.dk/mobilt-bredbaand

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-09-10 08:52

Du kan ikke bruge Huawei modem til wifi og du kan ikke lave et ad-hoc netværk med Huawei modem.

Godkendelse af svar
Fra : kenneth91

Dato : 10-10-10 22:17

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-10 22:30

Selv tak - jeg håber du bliver glad for valget