/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Skifte hukommelseskort S&E
Fra : EA_HS
Vist : 1929 gange
300 point
Dato : 20-09-10 12:29

Jeg har købt et større hukommelseskort,
hvordan flytter jeg det nuværende indhold over på det nye kort, ?
altså så tlf. fremstår original, blot med mere hukommelse,
der ligger en masse mapper, ikoner, navigation osv.
tlf. er en S&E Vivaz,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-09-10 12:53

Tag den ind over computeren.

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 300 point
Dato : 20-09-10 15:47

kopier indholdet og overfør til det nye kort
du kan bruge Goodsync
så er du sikker på at du får alt med
http://www.goodsync.com/da/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-10 16:56

Inden brug af USB-kabel
Brug kun et USB-kabel, som telefonen understøtter.
Tag ikke USB-kablet ud af telefon eller computeren under overførslen, da det kan beskadige hukommelseskortet eller telefonens hukommelse.

Sådan bruger du masselager
Sæt USB-kablet i computeren og telefonen.
Telefon: Vælg Masselager.
Computer: Vent, indtil hukommelseskortet vises som den eksterne disk i Microsoft ® Windows® Stifinder.

Computer: Dobbeltklik på ikonet Denne computer på computerens skrivebord.
Computer: Hvis du ønsker at få vist mapperne på hukommelseskortet, skal du dobbeltklikke på det ikon, der repræsenterer dit hukommelseskort.

Kopier og indsæt din fil, eller træk og slip den til en mappe på computeren eller hukommelseskortet.

Du kan ikke få de overførte filer vist på telefonen, før USB-kablet er taget ud af telefonen.

Kilde:
Manual https://account.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/userguide/vivaz?cc=DK&lc=da

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-10 17:14

Som Klaudi skriver, men eventuel GPS software kan ikke overføres men skal installeres på din nye telefon

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-09-10 00:27

Nå,.. ja det gik forbavsende let,
opdagede at der var en USB kortlæser med i 'pakken'..
så var det bare at kopiere fra tlf. til det nye kort. via usb.

Godkendelse af svar
Fra : EA_HS

Dato : 21-09-10 00:27

Tak for svaret spam-free.