/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
o.v.n.
Fra : ans
Vist : 787 gange
500 point
Dato : 19-09-10 20:32

du har ret i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg150202.aspx

Det accepterede svar :

granner01
Modtaget 110 point
Dato : 19-09-10 18:03

--------------------------------------------------------------------------------

Og nu kan jeg ikke skrive mere, der skulle stå spamfigheters..

Og hvis din vens mail selv sender noget så skal han skrive til microsoft og fortælle dem det.

http://www.microsoft.com/danmark/om/kundeservice.aspx

Hvad viser det så ???????

Det viser, at der på kandu er "ansat" så mange brevkasseredaktører der ved intet om alt

o.v.n.

skrev så

o.v.n.

Dato : 19-09-10 19:06

--------------------------------------------------------------------------------
Det er ikke Hotmail som er problemet, der er noget skidt på din vens computer som kan sende mails uden brugeren opdager det, rens computeren Malwarebytes Antimalware, eller din vens Hotmail kan måske være hacket så det kan i høj grad anbefales at skifte password og vælge en som er svær at gætte

Det har du ret i .... men ikke alle forstår det .....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-09-10 20:39

Ans
Du har ikke ret. En hotmail kan bruges af enhver maskine, så det kan ikke være alle maskiner der udsender snavs. En hotmailadresse er ikke en der ligger på en bestemt computer. Det er en server den ligger på.

Og tror du ikke at microsoft kan fortælle at personen skal skifte kodeord.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 19-09-10 22:08
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 20-09-10 17:10

Jo Ans har ret angående sikkerheden på Hotmail, det er en gang imellem fordi en eller anden har overtaget kontoen, men oftest fordi computeren står og er logget på Hotmail og så er der noget virus halløj på computeren som sender fra det åbne mail program.
De 2 nævnte tilfælde kan Microsoft support ikke gøre noget ved, det er nemlig brugersikkerheden som svigter, selve serveren som Hotmail ligger på er ren, det vil være en bet af format hvis der var virus på Hotmail serveren så den mulighed vil Microsoft gøre alt for at undgå.
Citat
Og tror du ikke at microsoft kan fortælle at personen skal skifte kodeord.
jo det er vi ikke et sekund i tvivl om, men du slipper noget nemt om ved din support på Kandu, først læste jeg i et spørgsmål om sikkerheds sele i traktorer, dit forslag var at ringe til politiet, tror du ikke spørger selv kunne regne den ud? Vi er nogen stykker som ved at der ikke er krav om sikkerheds sele i traktorer og heller ingen lov som siger at en eventuel sele skal bruges, hvorfor skrive et intetsigende indlæg om at ringe til politiet, eller i det her tilfælde: Kontakte Microsoft support?
Kandu er bruger til bruger hjælp efter min opfattelse og der er ingen kommentar pligt hvis man ikke ved noget om emnet (så vidt jeg ved)

Jeg undrede mig over den hurtige accept, internettet har været nede heromkring siden i lørdags, og jeg kunne ikke skrive hurtigere på mobil telefonen så jeg kom for sent til at spørgeren kunne læse mit indlæg

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 20-09-10 17:51

Tak for svaret o.v.n..

Citat
Kandu er bruger til bruger hjælp efter min opfattelse og der er ingen kommentar pligt hvis man ikke ved noget om emnet

Sådan o.v.n.

Det glæder mig, at vi også på dette punkt er enige

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-10 18:09

Tak og lige netop der er vi enige, ellers kender jeg ikke så meget til dine meninger, var du ikke mere aktiv i "gamle dage" ?
Du havde altså ikke behøvet at overøse mig så meget