/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
kønsvorter
Fra : frederikshavn
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 19-09-10 15:35

erkommet lidt i knibe,har sgu fået nogle kønsvorter ,er ikke meget for at gå til lægen da det er min svigermor,hvad kan anbefalses ti at bekæmp det med,og hvor kan jeg købe det
PLEASE HELP ME

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 19-09-10 15:38

Citat
er ikke meget for at gå til lægen da det er min svigermor

der findes klinikker for samme
ellers gå til en anden læge
----
Citat
PLEASE HELP ME

Næææææ_ du, den må du selv klare

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 19-09-10 15:40

Citat
Hvordan testes og behandles kønsvorter?
Testen er visuel, hvilket vil sige, at der skal være synlige vorter, for at man kan sige, at en person har kønsvorter. Dog kan kønsvorter nogle steder være sværere at se, som f.eks. i skeden. Hvis lægen er i tvivl, kan han/hun tage en prøve med en fugtigt vatpind og sende den til analyse, hvor man kan se, hvilken HPV type, der eventuelt er tale om. Behandling kan ske ved, at man selv smører med et middel, der hæmmer virus. Ved genstridige tilfælde kan lægen pensle kønsvorterne, fryse dem, klippe dem af eller bruge laser, som fordamper kønsvorterne.

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=+k%C3%B8nsvorter&btnG=Google-s%C3%B8gning&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=342a5a36991ed2f5

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 19-09-10 15:42

Citat
Kondylomer kan selv-behandles med penslinger med cellegiften, Podophyllotoxin.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 19-09-10 15:44
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-09-10 16:42

Du må vælge, altså enten moderen eller datteren

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-09-10 16:48

Både du og kæresten skal tjekkes/behandles

Du skal også finde ud af hvem der har smittet dig, så det kan blive stoppet

Skift læge under alle omstændigheder, det er aldrig sjovt at skulle undersøges af svigermor

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-09-10 16:59

Citat
Både du og kæresten skal tjekkes/behandles

Du skal også finde ud af hvem der har smittet dig, så det kan blive stoppet

Hel enig.
og især vigtigt at kæresten behandles, da den virus udover at give kønsvorter også er den der kan udvikle sig til livmoderhalskræft

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 19-09-10 19:51

Håber sgu du har fortalt din kæreste om det

Annuller spørgsmålet
Fra : frederikshavn

Dato : 19-09-10 20:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål