/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia x6
Fra : vagnba
Vist : 389 gange
200 point
Dato : 19-09-10 09:41

min nokia x6 gik pludselig i sort. elller rettere i hvid. skærmen er helt blank. har prøvet, at resette ved at holde grøn+rød+camera indtrykket under opstart. får også startlyden, men så sker der ikke mere.. er det muligt, at lægge ny software i den, eller skal den på værksted...

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 19-09-10 14:56

Citat
er det muligt, at lægge ny software i den

tja..... det lader til den er røget sig en tur
Citat
min nokia x6 gik pludselig i sort. elller rettere i hvid. skærmen er helt blank.

kan du ikke sætte en extern skærm til
for at se om det kun er skærmen der fejler noget

ellers kan du prøve at boote fra en XP skive
bare for at se om skærmen virker

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 19-09-10 18:30

kobl den til pc'en og reroll softwaren fra nokia's hjemmeside?
hvordan skulle han boote en telefon fra en XP cd? :s

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 19-09-10 19:37

Citat
hvordan skulle han boote en telefon fra en XP cd? :s

godt tænkt/ mig der så forkert
så det som en PC