/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Muslimske forældre
Fra : scootergrisen
Vist : 661 gange
50 point
Dato : 19-09-10 06:20

Har muslimske forældre ingen hjerner ?
http://www.youtube.com/watch?v=TzGfuNDks_g

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-09-10 07:21

jo, de har de i vores familie.
Gider ikke glo på dit link.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-09-10 07:43

Heldigvis er størstedelen villige til at indordne sig under landets lovgivning, lære sproget, få et arbejde så hurtigt som muligt, så man kan forsørge familien og integrere sig.
Når man taler om Islam, så putter man glad og gerne alle muslimer i samme pose og" angriber "hele flokken.
Her er der jo slet ingen tvivl om, at det er politiets skyld, at de unge handler, som de gør. De provokeres af politiet, altså ifølge forældrene, - så ja, du har nok ret, denne familie har ingen hjerne.
Manden er i dette tilfælde sat i verden for at hoppe ind under fruens tøjorgie. Ja, og hun er til for at føde hans børn. 5 børn, og hvor mange flere er det blevet til efter denne udsendelse?
Nej, de kan ikke bruge hjernen, men kan til gengæld noget andet!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-09-10 07:47

men døm nu ikke alle muslimer over en kam - der er også forskel på dig og vi, også selv om vi begge er danskere

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-09-10 08:50

Citat
Muslimske forældre

- hvad med dine egne forældre Vespasvin? Du er ihvertfald ikke blevet udstyret med en...

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 19-09-10 16:21

Hvis du ser og HØRER dit eget link, bliver du klar over, at det er en ganske lille gruppe.
Den gruppe er også en pestilens for alle andre indvandrere.

Det er til dels danskernes egen skyld, at det går så galt, fordi vi er alt for vattede overfor hardcore utilpassede og kriminelle, hvad enten de er af dansk oprindelse eller indvandrere. Førstegangsstraffene er sådan set i orden, mens "gentagelsessanktionerne" skulle sættes stærkt op, egentlig ikke for at straffe, mere for at skåne resten af samfundet mod deres uhensigtsmæssige adfærd (det burde også gælde spritbillister, der typisk er ærkedanske)
Danmark kunne sagtens klare flere indvandrere, hvis denne gruppe og deres få ligesindede hurtigt blev udvist, igen ikke for at straffe, men for at skåne resten.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-09-10 17:09

Citat
men døm nu ikke alle muslimer over en kam

Nej det er rgitigt, det skal man ikke

Det er nemlig ikke alle muslimer der er terrorister..

Det er alle terrorister der er muslimer.

der er forskel

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 19-09-10 17:54

Det er ikke engang alle terrorrister, der er muslimer
eks ETA og IRA og tidligere grupper som Rote Armé Fraktion

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 19-09-10 17:56

glemte lige alle de danske "kamikazecyklister" der er trafikterrorister

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 10-10-10 16:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål