/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ved du lidt om biler
Fra : moabou1
Vist : 575 gange
20 point
Dato : 18-09-10 14:29

min bil er gået i stykker... skide træls.

mit speedometer virker ikke..

og mine advarsels lys lyser rød....

altså både airbag bremser osv

hvad kan det mon skyldes???

Kommentar
Fra : morten75

Dato : 18-09-10 15:52

kunne tyde på en fejl i motorstyre enhed, du kommer ikke uden om at skulle forbi dit værksted, hvilken bil er det ?

Kommentar
Fra : moabou1

Dato : 18-09-10 15:54

det er en audi fra 2003

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-09-10 17:46

Flot statistik du holder dig:

Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 0
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 8

Husk evt. at acceptere nogle svar!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-10 17:59

Citat
min bil er gået i stykker... skide træls.

Den skal jo passe til ejeren

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 18-09-10 18:34

Det er lidt a la "min radio har tre knapper, den vil ikke spille. Hvad er der galt ?"
Hvad er forhistorien ? Kom det sådan bare lige på een gang, eller har noget lyst evt. periodisk ?
Er batteriet i topform, eller er det første trin evt. en generator der ikke lader ? Har du i den senere tid haft startbesvær ? Lidt mere information ville gavne dine chancer for hjælp.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-09-10 18:55

Det er sikkert en elektrisk fejl.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-09-10 19:01

tror os der er en fejl i et eller andet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-10 19:08

Citat
Det er sikkert en elektrisk fejl.

Hvordan kommer du dog på den ide lamperne LYSER jo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-10 19:13

Jeg tror såmænd blot bilen har "indsendt" en pensionsansøgning

Citat
min toppakning er gået i stykker..
det har jeg en mistanke om, fordi at der er noget hvidt skum i olie påfyldningens hullet...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-09-10 19:13

Citat
mit speedometer virker ikke..

Bilen holder stille.

Kommentar
Fra : anderswitt

Dato : 18-09-10 19:24

min tankmåler står ibund.... er tanken tom

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 19-09-10 17:58

JA! det er TANKEN der tæller

Kommentar
Fra : moabou1

Dato : 24-09-10 17:31

hahaha i er da sjove...

skynd jeg at brokke jer når jeg ikke gider svare jeres latterlige kommentar..

men svare alligevel...

mit probæem er løst.

tak til de seriøse svar..

og til sidst hvad vil i have jeg skal gøre nu...

er træt af jeres svar

Citat
Ubesvarede 4
- Besvarede 0
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 9

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-10 17:48

Så lukker du bare spørgsmålet ved at acceptere EET af svarene og derefter trykke på SEND

Du accepterer lige under den kommentar du accepterer....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-09-10 18:27

Til et seriøst spørgsmål hører et seriøst svar.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 24-09-10 18:36

Citat
hahaha i er da sjove...

skynd jeg at brokke jer når jeg ikke gider svare jeres latterlige kommentar..

men svare alligevel...

mit probæem er løst.

tak til de seriøse svar..

og til sidst hvad vil i have jeg skal gøre nu...

Køb en retskrivnings ordbog - det vil gøre dine kommentarer nemmere at læse

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 12-11-10 17:08

Du kunne jo til en start beskrive problemet / problemerne fyldestgørende. Og gerne med lidt information om, hvad du har erfaret forud for problemets opståen, og hvad du evt. har forsøgt for, at løse dette. SÅ skal du nok få et seriøst bud fra min side, og næsten garanteret også fra mange andre herinde. Vi er nogle stykker der er beskæftiget med det til daglig, og om ikke andet, har vi nogle erfaringer, der kan være nyttige for andre.
Men ærligt talt: Du stiller et temmelig mangelfuldt spørgsmål og fortæller os ydermere, at du er træt af svarene herinde ? HVAD kan du så forvente ?????