/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Tjaee, sådan kan det gå.
Fra : Heidi-Ho
Vist : 1164 gange
10 point
Dato : 18-09-10 14:28

Kære gutter, gutterinder, dem der hader mig - og til de få stykker der elsker mig.

Vi - min lille familie og jeg, modtog i dag en meget trist meddelelse som gør, at jeg bliver nødt til at bruge hele min energi på min lille familie. Det betyder, at min profil ikke bliver aktiveret foreløbig -måske går der kun en uge (hvis alt går godt) før profilen bliver aktiveret igen - måske flere måneder - måske aldrig nogensinde.

Grunden til min meddelelse, skal ses i lyset af, at vi har en person herinde på jagtsiden, som elsker at lave tankespin og konspirationer - så nu ved I hvorfor profilen ikke bliver aktiveret.

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-09-10 16:44

Kære Heidi Ho

Så ønskes du og familien alt muligt held til at løse de problemer i står overfor. Vi andre kan jo desværre nok ikke være til megen hjælp.
Ser frem til at høre fra dig igen, en anden ting, - at gå helt ind i sig selv, er ikke altid en fordel for nogen.

De bedste hilsner til dig og familien
og held og lykke med det, der står foran jer
BW

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-09-10 16:47

Heidi-Ho Jeg kommer helt bestemt til at savne dig. Du har en vidunderlig humor.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-09-10 17:55

Hej H.H.
Jeg har lige sewndt en PM til dig. Man bliver helt urolig - især pga. af de sidste linier i dit indlæg, hvor du linker tingene sammen. Kan jeg hjælpe på en eller anden måde - så blæs i fløjten, og jeg mener det seriøst.
Mvh. og pøj pøj.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-09-10 18:51

Hej Heidi-Ho.

Du og dine ønskes al mulig held og lykke med at komme over de problemer der skulle stamme fra én af de "venlige" mennesker der desværre findes alle steder.
Hvis du føler behov for hjælp er du velkommen til at skrive til mig via en PM - du kan regne med 100% diskretion fra min side.

Jeg håber vi snart hører fra dig igen - op med humøret og hofter fat

Venlig hilsen
Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 18-09-10 19:02

Kære Heidi Ho.

Jeg er bestyrtet over din historie fra det virkelige liv !

Din familie er naturligvis det vigtigste og helligste i livet og derfor forstår man dine handlinger.
Også jeg vil tilbyde hjælp, hvis muligt.

Med ønsket om en snarlig tilbagevenden med dit gode humør og fortræffelige historier, sender jeg de bedste hilsner til du og din familie.

De venligste hilsner
Provsten1

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 18-09-10 20:15

Hvad det end er, der har ramt dig og din lille familie, håber jeg det bedste for jer.

- kom igen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-09-10 00:13

Ja, uha, hvor skal der vaskes hænder

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 10 point
Dato : 19-09-10 00:39

Kære Heidi-Ho
Skal indrømme, at jeg et par gange seriøst har forsøgt at deltage i debatten på jagt, men er altid blevet overset - og har mærket, at debatten har haft en underlig form for ironi - en form for humor -som bestemt kun har været for indviede, og jeg har derfor valgt ikke mere, at kigge i disse tråde.
Som udenforstående, intetvidende, intetanende individ i Kandu sammenhæng vil jeg ønske dig og din familie alt mulig styrke, lykke, vilje og held i den situation, som I står i.

Med hensyn til tankespind og konspirationer er det vel ikke helt umuligt at ignorere noget sådant. Hvis en person ikke får opmærksomhed ved sin gøren og laden, må vedkommende vel blive ensom, og finde andre græsgange. Så husk, at alle vi Kanduer er et sted herude - og efter dit indlæg, bekymrer og tænker vi på dig og din familie.
De kærligste hilsner
Katekismus

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 19-09-10 13:21

Kære Heidi

Jeg ønsker dig og din familie det bedste og håber på et snarligt gensyn, jeg tror der er mange der vil savne din tilstedeværelse her på Kandu.

Kære bb1

Din malplacerede bemærkning
Citat
Ja, uha, hvor skal der vaskes hænder

kan du godt holde for dig selv, men endnu engang har du udvist manglende empati over for andres uheld eller ulykke, i det her tilfælde Heidi Ho`s familiære situation.

TRD

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-09-10 17:58

TRD Sikken engang pis du fyre af endnu egnag. Jeg har overhovedet ikke nævnt H.H. eller gjort mig tanker omkring- hvad der er sket ham.

Når han har valgt ikke at fortælle mere end han gør, så er problemet allene hans og kommer i bund og grund ikke andre ved..

Så stop du dit fis inden det bliver til engang personfnidder, som du igen ikke kan overskue

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 20-09-10 17:09

Kære bb1

Hvad mener du så med at der vaskes hænder?

TRD

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-09-10 18:15

Hej TRD

Du står højst sandsyneligvis heller ikke, og råber af de dræbersnegle, som æder af dine blomster, og forventer at få noget ud af det? -nej vel!.
Det er egentligt den samme situation, du forsøger på her med BB1, og der kommer med 100% sikkerhed, det samme ud af Bent Ballegaard Knudsen, som det der vælter ud af sneglen, hvis du klipper den midt over.

For at visse Heidi Ho lidt respekt for hans øjeblikkelige situation, bør vi ikke starte trædemøllen op atter igen, med det kule skøre medie, fra den yderste rundkørsel i denne tråd, for det er det eneste den sygelige stodder ønsker.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-09-10 19:24

I grunden havde jeg lyst til at stille samme spørgsmål - altså om hvad Ballegaard egentlig mener, idet hans kommentar er fuldstændig malplaceret og uforståelig; men sådan plejer det at være, når BajutBent griser trådene til.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-09-10 20:45

Kære alle sammen – ingen nævnt - men absolut ingen glemt.!!!
Mange tak for den omsorg og bekymring I udviste mig da min verden var ved at ramle sammen omkring mig.
Nu i dag, hvor jeg sidder og læser mit indlæg, fortryder jeg faktisk at jeg skrev det - I kunne ikke gøre hverken fra eller til. Men det kan så være en lære om, hvor irrationelt et menneske kan handle når det presses til det yderste.

Den grufulde oplevelse:

Til daglig er jeg et udpræget A-menneske. Jeg går normalt altid i seng ved 22 – 22:30 tiden. – og står så til gengæld meget tidligt op om morgenen. Den aften var jeg bare pisket til at arbejde sent. Da konen gik i seng, spurgte hun, om ikke jeg skulle i kanen. Jeg forklarede hende, at jeg lige tog en times tid eller to mere, da jeg var langt bagud med mit arbejde – den opgave jeg havde påtaget mig skulle bare være færdig næste dag.
Da klokken var 03.00 satte jeg det sidste punktum på opgaven. Gik ud efter en kold øl og tændte mig en smøg og læste hele manuskriptet igennem en gang til – og nu er det, det går helt galt.
Konen var vågnet og kunne ikke forstå, at jeg ikke lå i min seng. Hun går ud af soveværelset og kalder på mig. Jeg svarede hende, at jeg sad nede i mit arbejdsværelse. Konen vil åbenbart lige se efter om alt er OK. og går hen til arbejdsværelset.
Mit arbejdsværelse er indrettet således, når man går ind/ned til mit arbejdsværelse, skal man tre små trin ned. For enden af trappen ligger tyskeren altid og sover og rejser sig ikke så længe jeg er i det rum – det ved konen, det ved børnene. Men det havde konen selvfølgelig glemt – hun var søvnig og måske lidt ængstelig over, at der måske var sket mig et og andet.
Da konen nåede det sidste trin på trappen og skal træde ned på gulvet, falder hun over hunden og slår med et hårdt bump, hovedet ned i flisegulvet. Jeg iler hen for at hjælpe, men konen er dybt bevidstløs. Jeg får ringet til alarmcentralen efter hjælp. Hvor lang tid der går inden ambulancen ankommer ved jeg ikke. Ambulancefolkene prøver at vække hende - men forgæves. Jeg får den besked, at hun vil blive kørt ind til Rigshospitalets traumecenter. Jeg får fat i naboen og beder dem holde et vågent øje med børnene indtil jeg kommer tilbage. Jeg kører selv i egen bil ind til Riget.
Da jeg ankommer til Riget er konen stadig bevidstløs, og der konstateres kraniebrud. Jeg sidder og våger ved hendes seng til langt op ad formiddagen. Efter samtale med personalet, får jeg den besked, at jeg skulle køre hjem og få et par timers søvn – de skulle nok passe på hende.
Efter at jeg havde talt, forklaret, grædt med børnene, bedt til Vor Herre, tog jeg et hurtigt bad og smed mig på sofaen for at sove et par timer før turen gik til Riget igen. Men jeg kunne bare ikke sove. Pludselig ringer min telefon, det var inde fra Riget med den besked, at konens tilstand var blevet meget alvorlig, og det var bedst at jeg og børnene kom omgående.
Situationen var nu den, at konen havde fået en indre blødning i hovedet og lægerne var ved at bore hul i kraniet for at lette trykket i hendes hoved. Da operationen var færdig, fik vi den besked, at de næste timer var afgørende. …… Disse oplevelser kan jeg bare ikke sætte ord på.

Konen er nu vågnet, og har det efter omstændighederne godt. Lægerne har lovet mig, at vi får hende hjem igen - og uden bivirkningen af nogen art.

Jeg tror aldrig jeg har elsket den kælling højere end jeg gør nu.

Tak for støtten allesammen – og også tak for PM’erne – desværre er det først nu jeg læser dem.

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-09-10 20:50

I to er sku da kommet rigtig godt i gang allerede ! Jeg indgik ikke i spekulationer omkring H.H. i mit første indlæg, sagde snare lad være med at lege kloge Åger når nu H.H. meddeler, at han ønsker en pause.. ( uden at han ville begrunde det yderligere )

Straks forsøger netop i to, at skabe splid og uro, som sædvanlig – derfor siger jeg: Nogle er allerede begyndt at væske hænder, for at sige: Det er sandelig ikke min skyld, at H.H. holder pause.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-09-10 21:05

Citat
Grunden til min meddelelse, skal ses i lyset af, at vi har en person herinde på jagtsiden, som elsker at lave tankespin og konspirationer - så nu ved I hvorfor profilen ikke bliver aktiveret.

Grunden til jeg skrev det, var for at komme bb1's gætterier i forkøbet.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-09-10 21:33

Det var rart at høre Heidi Ho, forsat god bedring med din kone.
Næste gang du får besked på at rubbe i seng, så se og lystre ikke .
Ja,- når det hele virker som noget være lort, har man måske overset det virkelige væsentlige, her i tilværelsen.

Desværre visser slambert Ballegard sit svinske ansigt atter engang, men intet er den Landsbytosse helligt.

En rystende oplevelse for jer alle, men heldigvis med en happy end.

De bedste hilsner til jer
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-09-10 21:49

Tak BW, jeg smutter i seng nu.
Jeg skal på besøg hos konen i morgen eftermiddag.
Jeg har lovet ungerne engang Mcdonald junk-food til aftens.
Hvis konen nogensinde får det at vide, bliver hun stiktosset....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-09-10 22:28

Pøj pøj her fra Sandhedsvidnet, dælme godt din kone er OK igen, du og din børn bliver sikkert tilgivet for en enkelt gang junk-food
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-09-10 22:30

Bare for god ordens skyld:
Herunder ser I BajutBents 3 indlæg i sammenhæng. Manden er jo gal i vrideren.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-09-10 00:13

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, uha, hvor skal der vaskes hænder

ra : bb1

Dato : 19-09-10 17:58

--------------------------------------------------------------------------------
TRD Sikken engang pis du fyre af endnu egnag. Jeg har overhovedet ikke nævnt H.H. eller gjort mig tanker omkring- hvad der er sket ham.

Når han har valgt ikke at fortælle mere end han gør, så er problemet allene hans og kommer i bund og grund ikke andre ved..

Så stop du dit fis inden det bliver til engang personfnidder, som du igen ikke kan overskue

ra : bb1

Dato : 20-09-10 20:50

--------------------------------------------------------------------------------
I to er sku da kommet rigtig godt i gang allerede ! Jeg indgik ikke i spekulationer omkring H.H. i mit første indlæg, sagde snare lad være med at lege kloge Åger når nu H.H. meddeler, at han ønsker en pause.. ( uden at han ville begrunde det yderligere )

Straks forsøger netop i to, at skabe splid og uro, som sædvanlig – derfor siger jeg: Nogle er allerede begyndt at væske hænder, for at sige: Det er sandelig ikke min skyld, at H.H. holder pause.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-09-10 00:42

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-09-10 21:05

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Grunden til min meddelelse, skal ses i lyset af, at vi har en person herinde på jagtsiden, som elsker at lave tankespin og konspirationer - så nu ved I hvorfor profilen ikke bliver aktiveret.

Grunden til jeg skrev det, var for at komme bb1's gætterier i forkøbet.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvornår har jeg i denne gråd givet mig af med at gætte???????????????????????

Tag nu lige og hold dig til sandheden kære H.H. alt andet er blot pladder

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-09-10 06:27

Man vrider snart hænderne så det [væsker fra dem, men her kæmper selv guderne forgæves!

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-09-10 07:39

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-09-10 10:25

Til

Du er ikke alene enfoldig, men godt og grundigt snotdum, lille B B Knudsen. Men hvad kan man forvente sig af et menneske, der færdes meget blandt hønsefugle ? En knold med en hjerne på størrelse med en kyllings !!
Du vil og du opsøger ballade, kun for balladens skyld. Intet sted kan du begå dig som almindelige mennesker, men rager uklar med alt og alle ! Det er jo også grunden til, at ingen gider dig i diverse fora og foreninger, men du bliver ekskluderet for dine bizarre holdninger og uærligheder til alt dét du ikke selv har fundet på !
Det er ufatteligt, at du kan opretholde nogle bekendtskaber, men det er formodentligt også kun så længe du kan købe dig venskaber ved hjælp af jagter. Det gælder ligeledes i hundesammenhæng, hvor du opfører dig umådelig klodset og har altid gjort det, med løgn og latin som dit "varemærke".
Jeg kender næsten svaret fra dig på forhånd, hvis du svarer, men spar dig.
Netop i denne tråd kunne du jo blot have undladt at kommentere noget - men nej du skulle føre dig frem på en højst uheldig måde - til hvilken gavn ?
Du har fået mange hentydninger og opfordringer til at søge læge, for normal er du sgu' ikke - få det nu gjort, ikke for kandu's skyld, men for din egen og din families skyld.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Et angreb på én MULTI-X'er, er et angreb på alle MULTI-X'ere - husk dét lille Ballehyl !!!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 21-09-10 12:27

bb1, lige en bemærkning inden jeg kører ind på Riget.

bb1, du ved ligeså godt mig, at du benytter enhver lejlighed til gætterier, konspirationer, ballade, skabe uvenskaber imellem mennesker. Tiltrods for jeg havde mistet overblikket, var den første tanke der slog mig "hvis du ikke logger på i lang tid, begynder bb1 sit rænkespil"

Jeg har gennemskuet dig for lang tid tiden, gamle dreng.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-09-10 21:15

Hej H.H.

Håber inderligt, at din hustru har fået det bedre, og at man på Riget har fået styr på skaderne. Jeg fik det dårligt, da jeg læste om uheldet, ville have skrevet en PM`er - men kunne ikke samle mig om opgaven. Nu afventer vi at få gode nyheder fra dig. Da vi ikke kender hinanden personligt, er det svært at hjælpe på en mere direkte måde.
Det er vigtigt at give børnene al den opmærksomhed, de skal have. Undertiden glemmer vi voksne børnene i forbindelse med traumatiske hændelser.
Håber at din hustru er i stærk bedring. Skriv, når du har nyt.
Mvh.
Tonganeseren.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-09-10 22:17

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-09-10 21:05

Hej Tonganeseren.
Det går rigtigt godt med konen - omstændighederne taget i betragtning.
Vi er lige hjemkommet fra Riget, dog med et smut til McDonalds, hvor drengene og jeg svine-åd til den store guldmedalje
Overlægen havde haft en længere samtale med konen. Muligvis bliver hun sendt hjem fra hospitalet henad tirsdag/onsdag. Iøvrigt skal hun regne med en sygemelding fra sit arbejde på minimum 1 måned.

Men for søren da, hvor er det dog underligt ikke at ha' konen hjemme. Jeg synes ikke jeg bestiller andet end at vaske op, vaske tøj, støvsuge og lave mad.
Det er sku' underligt det her. I formiddags gik jeg og tyskeren en tur i skoven. Jeg må ha' travet rundt i mine egne tanker, for pludselig opdagede jeg, at vi havde gået rundt i 2 timer. Jeg aner simpelthen hen ikke hvad vej vi var gået. Hvis du spørger mig hvad vi så på vores vej, vil jeg sige; Aner det ikke.!! Mine tanker var et helt andet sted henne. Underligt.!!

Jeg er ellers inviteret på jagt på lørdag. Men ærlig talt, jeg gider ikke. Derfor takkede jeg også pænt nej tak - det er ellers sjældent jeg takker nej til en jagtinvitation. Jeg har godt nok takket nej før, men så har det været fordi det har været jagt på udsatte ænder/fasaner - det gider jeg nemlig ikke.! Det skal være den ægte jagtoplevelse, hvis jeg skal på jagt.

Jeg må hellere slutte.
Tak fordi du spurgte til konens tilstand.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-09-10 21:42

H.H. skulle denne her ikke have været sendt,som en PM til Tomben?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-09-10 21:54

Hej H.H.
Godt at høre, at konen er i bedring. Mjah, de kære quinder har meget at lave til daglig, og det kan være opbyggeligt selv at skulle stå for husholdningen i en periode - med det hele.
Vi har alle holdt vejret efter din kones uheld, men nu er der ligesom løst op for trafikken - er jeg sikker på, og nu ved du, hvad du skal bruge de næste par måneder til.. Hvordan har børnene i øvrigt taget situationen?
Fortsat god bedring til hutruen - og op med hale og ører.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-09-10 21:16

Hej Tonga.
Drengene tager det som drenge på hhv. 14 - 16 år skal tage det.
Familiebåndet bliver stærkere - og alle kommer hinanden mere ved - for nu at sige det groft.

Til bb1, som skrev;
Citat
H.H. skulle denne her ikke have været sendt,som en PM til Tomben?

Da du ikke har medsendt foto af "denne her"
ved jeg af gode grunde ikke, hvad for en du taler om.

Kunne du evt. udtrykke dig lidt klarere.??

Multi-X
Kjeld Sheik fra Åbenrå

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-09-10 21:53

Right - like shooting sitting ducks.

Rart at høre - H.H. Nu skal I bare puste ud og komme hinanden ved - efter den forskrækkelse, men det kommer helt automatisk.
Jeg får stadig trækninger i venstre side af ansigtet, når jeg tænker på dengang jeg skulle fortælle min ældste søn, at hans dengang 12-årige lillebror var død. Usagt indgik vi en pagt om hele tiden at være opmærksomme på hinandens reaktioner på alt og næsten intet. Vi var meget for hinanden - men vi talte ikke så meget om det skete.

Men hvor er det godt, at din kone snart kommer hjem. Husk nu at forkæle hende aldeles uanstændigt.

Tail down - nose up.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-09-10 22:37

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-09-10 21:05

--------------------------------------------------------------------------------
Hej Tonganeseren.
Det går rigtigt godt med konen - omstændighederne taget i betragtning.
Vi er lige hjemkommet fra Riget, dog med et smut til McDonalds, hvor drengene og jeg svine-åd til den store guldmedalje
Overlægen havde haft en længere samtale med konen. Muligvis bliver hun sendt hjem fra hospitalet henad tirsdag/onsdag. Iøvrigt skal hun regne med en sygemelding fra sit arbejde på minimum 1 måned.

Men for søren da, hvor er det dog underligt ikke at ha' konen hjemme. Jeg synes ikke jeg bestiller andet end at vaske op, vaske tøj, støvsuge og lave mad.
Det er sku' underligt det her. I formiddags gik jeg og tyskeren en tur i skoven. Jeg må ha' travet rundt i mine egne tanker, for pludselig opdagede jeg, at vi havde gået rundt i 2 timer. Jeg aner simpelthen hen ikke hvad vej vi var gået. Hvis du spørger mig hvad vi så på vores vej, vil jeg sige; Aner det ikke.!! Mine tanker var et helt andet sted henne. Underligt.!!

Jeg er ellers inviteret på jagt på lørdag. Men ærlig talt, jeg gider ikke. Derfor takkede jeg også pænt nej tak - det er ellers sjældent jeg takker nej til en jagtinvitation. Jeg har godt nok takket nej før, men så har det været fordi det har været jagt på udsatte ænder/fasaner - det gider jeg nemlig ikke.! Det skal være den ægte jagtoplevelse, hvis jeg skal på jagt.

Jeg må hellere slutte.
Tak fordi du spurgte til konens tilstand.

Mvh.
HH.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvor svært kan det være????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-09-10 23:30

Du er et røvhul - BajutBent.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-09-10 23:47

Muligvis - men hvad er du så?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-09-10 11:28

Okay Bent, det synes du - det synes jeg ikke.
Hvem har så ret.?
Engang i tidernes morgen skrev en klog mand/kvinde; "Den eneste forskel på mennesker og dyr, er at mennesket har empati" (bb1, empati betyder, evnen til at genkende og forstå andres følelser)

Da du, bb1, ikke er i besiddelse af empati, er du altså ikke et menneske - men derimod en dresseret abe.
Spørgsmålet er bare, hvilken abeart tilhører du.???

Hvis man staver dit navn = Bent Ballegaard, er der også anvendt et A - et B - et E. Altså = ABE.

Jeg undskylder, hvis jeg er kommet til at fornærme de mennesker der holder af aber ved at sammenligne bb1 med en abe.

Multi-X
Kong Georgs vej

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-10 13:13

"Tilfældet" BajutBent (navngivet Bent Ballegaard Knudsen) er i hvert fald ikke "The Missing Link". Ingen savner ham.

. . . og med det udseende han render rundt med, ser det ud til, at han har stærkt begrænset holdbarhed - og tak for det.

Mvh.
MULTI-X Gruppen
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-09-10 15:41

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 24-09-10 15:53

Kære Heidi-Ho.

Hvor er det dejligt at se og høre, at der er fremgang at spore hos din hustru og dermed også dig. Selv om det vil tage lidt tid at komme sig helt, er det bestemt værd at vente på !! Hele familien ønskes god vind.

Ham Aben Bent Ballegaard Knudsen må da snart tage sig sammen til at rydde op i sine spørgsmål - Hvorfor skal de ubenyttede spørgsmål, eller hvad man nu kalder dem, blive ved med at stå ? Ingen gider svare ham på dem, så han kan lige så godt fjerne (annulere) dem - det har han til gengæld forstand på !!

Jeg vil ønske god week-end til alle og knæk og bræk !

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Frederiksværk

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-09-10 16:08

Uden at Richard Østerballe ville snerre for meget, er Bajut Bent karakter mæssigt tæt på bavianerne.
De render rundt og piller hianden i deres røde bagdele, springer på alt og alle, snerre af alt og alle, stjæler hvad de kan fra naboerne, går ikke af vejen fra kannibalisme, kender ikke til god tone, skriver ad helvede til, elsker at yppe kiv, og smutter når reg ningen skal betales.
Tæt på BentBajutBavian med det slitte udtryk.
Mvh
BW
Multi-x
Team

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-09-10 16:37

Citat
slitte

Det er skrevet i BentBajutBavian stil der skal stå slidte udtryk = sidste salgsdato
Hils alle jeres koner
fra mig

BW
Multi-x
Team

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-09-10 17:27

Tak for de gode ønsker.

Angående BajutBent, så ligheden ellers slående på en krydsparring mellem en chimpanse og en bavian. Bavianen elsker at kløe sig i sin røde røv, for bagefter at lugte til fingeren, om nu det også var dens egen røv aben kløede.
Som BW meget malerisk beskrev, er bavianen et hidsigt krapyl der ikke tåler andre end sig selv.
Chimpansen derimod, kan virke blid og kan lære ganske basale ting, såsom at trykke på et symbol når den vil ha' en banan. Chimpansen elsker også at klæde sig ud i kvindetøj. Når chimpansen er glad, viser den gerne hele sit gebis. Når chimpansen derimod er blevet drillet - eller irettesat, hopper og stamper den, udstøder mærkelige lyde og fagter og kaster gerne rundt med alt hvad den kan komme i nærheden af, og uden øje for hvem den rammer.

Jow, ligheden er forbavsende.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-10 18:40

udstøder mærkelige lyde og fagter og kaster gerne rundt med alt hvad den kan komme i nærheden af, og uden øje for hvem den rammer.

Nemlig! Og det er mest lort den kaster omkring sig med.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Har lige plukket hyldebær. Fantastisk som både saft og gelé.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-09-10 18:41

jamen er det ikke krydsparringer som er foregået?

BW
Multi-X
team

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-09-10 19:35

"Tilfældet" BajutBent (navngivet Bent Ballegaard Knudsen) er i hvert fald ikke "The Missing Link". Ingen savner ham.

Du må da gøre det Tombe siden du slet ikke kan lade være med at nævne hans navn!!!!!

I guder, hvor er du barnlig

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-10 20:30

Hvemn - mig?

Nåh! Så er jeg med. Muligvis har du ret. Jeg kan slet ikke undvære dig. Hvad skal der ellers blive af mit daglige grin???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-09-10 21:40

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-09-10 22:06

Hej igen Carl Mar.

Vigtig meddelse BahutBent er Carl Mar, det er jeg sikker på, bevis at du ikke er Carl Mar nu, ellers må du ikke bruge hans kontrafej mere. Så skal du bruge BahutBents normal tombeskrift.

BW
Multi-X
Team

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-09-10 22:15

Lige en til at sove på;

Hvad er definitionen på en voksen?- Et barn som er blevet komplet sindsygt.

Vi kan hermed konstatere, at BajutBent er den meste voksne person her i jagtrubrikken.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-10 22:16

Fra : bb1

Dato : 23-09-10 23:47

--------------------------------------------------------------------------------
Muligvis - men hvad er du så?

Sig mig lige BadutBajutBent. Er du begyndt hos en psykiater eller psykolog? Man tror squ ikke ens egne øjne. Er du trods alt ved at finde ud af, at du er et gedigent røvhul? Hold da helt fast. Det kan man squ kalde at bevæge sig. Tillykke gamle dreng.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-09-10 22:21

Rolig Tonganeser

Det er Carl Mar siden i ham som rør på sig

mvh
BWE

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-10 22:51

Uha Betterwisser. Man kan ligefrem se det for sig under balutfamiliefesten. BadutBalutBent rejser sig og skriger: PIK ER GUD!!!
Størstedelen af de tilstedeværende vil nok skrige af grin - ikke mindst konen.

Åh ja, åh ja og 10 x åh ja!

Mvh.
MULTI-X Gruppen
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-10 00:37

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-09-10 06:24

Åh så er BajutBenteren nej jeg kan ikke stave igen fyr !! vent tilbage igen.

Sidste gang Carl Mar råbte de nedhængende ord i lufthavnen, var BajutBent´s vennekreds, eller mere korrekt kones!-, på vej ud i den vide vide verden, med de mange flyrejser, og især billige hotelværelser, for at se BajutBent nye globale job, nå!- tilbage til Carl Mars råberi med hvad der er gud.

Han havde knapt nok fået klemt d´et ud, før det fløj rundt med håndtasker, hatte, hipsteres, g-strenge og det der var mest af!: klar silikone til vådrumsarbejde fra XL i Hedensted, der var også en del sort ris, som fløj omkring i tjek-inn med uheldige føljer.

Da Bajutterne og Bent ikke lige frem er linedansere, røg hovedparten af deres stilethæle sig også en tur, mens de forgæves forsøgte på, at hold kjolen oppe for at få fat i sjoveren, for at gøre proppelen, som hr Mar havde fået banket ind i hovedet på dem de skulle.
Øvelsen har fået nyt navn i forbindelse med BajutBent og hans familiets træningsophold. Den hedder " lille piskeris i snapseglas, med to fingerfatning" sådan lettere omskåret altså.

Å så er det ikke engang løw´n

God weekend
BW
Multi-X
Team

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-10 09:37

-

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-09-10 09:54

Godag igen hr. forfatter Bajut Balle, vi svimler over dit enorme ordforråd

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-10 09:59

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-09-10 10:37

Nå er du gået over til Carl Mar siden igen, fint nok.

Sådan bare for noget!! Skal du ikke snart have lavet mange flere indlæg. Så du kan svare dig selv, og så derefter lukke tråden, og give dig selv 1000 poings, og så på denne geniale måde være stolt over, alle de poings du har fået, ved gode solide besvarelser af egne ævle links.
Dette skrevet i bedste mening af din mentor
Bare for at belære dig lidt mere, er det ikke på tide, at H H kan skrive lidt i din tråd, når du vader rundt i hans, hele tiden med dine små hoveder

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-10 14:20

Bare for at belære dig lidt mere, er det ikke på tide, at H H kan skrive lidt i din tråd, når du vader rundt i hans, hele tiden med dine små hoveder /citat slut.

Hvor ved du fra hvad H.H. Kan og ikke kan???

- der afslørede du dig igen

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-09-10 14:48

Vigtig meddelse
Jeg er ikke så glad for du gør den der når man kender dine tilbøjeligheder

Jeg fortæller alt, sidste gang jeg skriver her på Kandu, you got me jeg vagtler i min stol, sjældent har jeg mødt en transversut lowerboy med en sådan skarpsindighed, ja hvor kan alias BW, mon have det fra, kraftig omskåret .

Et godt råd værd dine handlinger bevist, eller i det mindste husk dem.
BIM BAM BajutBent.

BWMulti-X
Transformers

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-09-10 16:02

Tak for svaret katekismus.
Håber, du stadig vil deltage aktivt i jagttrådene

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-10 16:30

eller Du kan selv vælge...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-09-10 18:33

bb1, din selleriknold