/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Erfaring med madras og magnetfeltterapi
Fra : egsmark
Vist : 3524 gange
200 point
Dato : 18-09-10 10:58

Hej alle
Ville gerne inden køb u/returret kende andres erfaringer på godt og ondt ang. Naturhuset.dk's Magneto-tex madras til ca. 2.000 kr. Angiveligt har mange iflg. importøren haft stor glæde af produktet, men ved googling er det praktisk talt umuligt at finde en eneste uvildig/neutral brugeranmeldelse.
Hilsen Ole

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 18-09-10 11:00

Dem der sælger dem har gode erfaringer, især når de går i banken med folks penge -

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-09-10 11:12

En billigere løsning...

Min konelægger et stykke håndsæbe i sengen,
tror du på det, hjælper det lige så godt.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-09-10 11:40

det er fup og fidus,men der er desværre mange der hopper på den.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 18-09-10 11:51

En elevations seng + en tyk koldskums madras uden fjedre giver den bedste nattesøvn. Det er lige så godt som håndsæbe

Måske skal jeg lægge et stykke håndsæbe i sengen også, så bliver min da som en "drøm"

Hilsen malmin

Kommentar
Fra : RosensAura

Dato : 18-09-10 12:32

Hej Ole,

Vi bruger selv og sælger også magneter.
Vi har magnetsmykker, som virker udrensende.
Men vi har også magneter til smerte behandling. mange sportsfolk bruger magneter til at behandle skader.
Her er et link til hjemmesiden: http://rosensaura.dk/magnet-smykker-c-150.html?osCsid=c9388b19d38690ebd1cbb76c039a7c12

Vi har derimod ikke den magnet madras du taler om. med de folk vi taler med når vi er på messer , har/ har haft stor gavn af en magner madras.m den om det lige er den du beskriver ved jeg ikke.
Hvis du sender os din E-mail adr. vil vi sende dig en skrivelse der omhandler magnet terapi
(du kan også søge: MVDr. Vaclavek: Magnotherapy the pHacts. + Ron McAndrew som er Idrætsleder for det engelske landshold)

Mit råd til dig er at du selv prøver magneter, danner din egen erfaring og på et andet tidspunkt køber en "dyr" madras.

Husk. At for mange år siden sagde man også at jorden var flad og månen var en rund ost /sæbe!

Mvh
Rosens Aura

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-09-10 13:27

Duer ikke...

Når man har jern på bliver den hængende i madrassen

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-09-10 16:38

Luffe dog...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-09-10 19:00
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 18-09-10 21:07

Hej Ole

Der er selvfølgelig en grund til, at du overvejer sådan en madras.
Jeg tænker bare, at når du spørger til erfaringer og selv har opdaget at det er svært at støve den slags op, så er du nok typen der har det bedst med noget der har en bevist virkning.

Måske kunne du google eller spørge til, hvad der har indvirkning på det som er årsagen til dit spørgsmål og så få noget der måske passer bedre til din mentalitet?

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 19-09-10 01:55

Kender faktisk nogen stykker der har haft gavn af "magnet terapi" ved hjælp af en slags rulle madras til sengen. En fik lokket mig med til sådan en salgs demonstration med det magnet halløj. Både dyner, puder, armbånd, skosåler, madrasser osv...

Der var 30 dages fuld returret på madrassen, som forøvrigt er lavet af kamel uld, der skulle lade kroppen ånde bedre end traditionelle kundstof produkter, men returretten jeg fik, selvom den var brugt, lokkede jo lidt ekstra, så jeg ofrede det madrassen kostede.
Pengene værd siger jeg bare
Søvnbesvær og tilbagevendende hovedpine er kraftigt reduceret ved mig, havde døjet med det i flere år.
Men efter sigende har det ikke samme effekt på alle personer, nogle er mere modtagelige.
Om det er en skrøne?? Ved jeg ikke. Virker på mig