/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3510i og .mmf ?
Fra : kwik
Vist : 310 gange
50 point
Dato : 08-05-03 09:09

Jeg har lidt problemer med at downloade .mmf ringetoner til min 3510i - er der nogen der har nogen erfaringer med det ??? MIDI-filer fungerer fint, men når jeg prøver med mmf skriver fonen "ukendt filformat" elller "ugyldig fil"...

Følgende links kan i øvrigt anbefales:

http://people.zeelandnet.nl/famvaneijk/
(Spil, ringetoner og billeder !!!)

www.eaid.dk
(Her kan sagerne uploades, og herefter hentes ned på mobilos med wap)

Kommentar
Fra : tla

Dato : 08-05-03 09:18

Hej kwik,

Jeg mener faktisk ikke, den kan modtage/afspille filer af typen mmf.
Jeg har en del toner til Nokia 3510i liggende på min computer, og ingen af dem er i det format.
Samtidig kan jeg se formatet omtalt på Nokia´s hjemmeside ( http://www.nokia.dk/phones/3510i/tones.php )

Men derudover kan du jo konvertere stort set alle formater til MIDI - uanset om du så har en MP3-fil liggende eller.......
Så der er stadig god basis for at få den ønskede ringetone.

Kan forresten også anbefale www.xgryde.dk - de ligger også inde med temmelig meget sjov til 3510i...

Kommentar
Fra : kwik

Dato : 08-05-03 09:25

Hej tla

Hvor ser du omtalen af .mmf formatet på Nokia's hjemmeside ? Jeg kan ikke se det på det angivne link...

Og ja, jeg må give dig ret - www.xgryde.dk er også ganske udemærket

Accepteret svar
Fra : tla

Modtaget 60 point
Dato : 08-05-03 09:28

Hej igen!

Det er netop min pointe

Jeg kan ikke læse om formatet på deres hjemmeside, og er så som tillæg heller ikke selv stødt på det nogle steder.
Jeg mener desværre ikke, du kan bruge formatet i din telefon...

( lige en mere til dig: www.mobilgrafik.dk )

Kommentar
Fra : tla

Dato : 08-05-03 09:31

Men lige et lille tillæg, prøv dette link.

http://tucows.cybercity.dk/preview/299835.html

Her har du en converter, som kan konvertere til og fra mmf samt et utal andre formater - og programmet er netop til at lave polyfoniske ringetoner med.........

Kommentar
Fra : kwik

Dato : 08-05-03 09:34

Sorry - jeg var vist lidt langsom der... !

Kender du noget til at der skulle være 200 kr. gratis taletid med i købet, ved de 3510i'ere der blev solgt i Elgiganten til DKK 299 med TDC abonnement for 2 uger siden ? - Jeg kunne se på min faktura at der stod noget om det, men efter hvad jeg ved, har de ikke skrevet noget om det i annoncerne ?

Godkendelse af svar
Fra : kwik

Dato : 08-05-03 09:35

Tak for svaret tla.

Kommentar
Fra : tla

Dato : 08-05-03 09:39

Ikke umiddelbart...

Er selv et sted hvor vi forhandler blandt andet TDC-Mobil, men mindes ikke at de for nylig har haft en kampagne med fri taletid ved samtidig oprettelse af abonnement.

Så har du fået det, så klag endelig ikke!

Kommentar
Fra : kwik

Dato : 08-05-03 09:44

Har lige skrevet til TDC-mobil for at høre hvad de siger ? Det virker jo umiddelbart lidt underlidt at de skulle give fri taletid med, uden at de samtidig har reklameret med det !

Har du nogen erfaringer med om man kan ændre pauseskærmen (eller het skifte den ud) på en 3510i ? Det er da ret kedeligt at kigge på sådan et ur ! Gad vide om det overhovedet sparer på strømmen ?

Kommentar
Fra : tla

Dato : 08-05-03 10:31

Hvis det fremgår af din faktura, så skal du kun glæde dig over det... Men det er da nok meget rart lige at få et svar, for det er da ikke helt ligegyldigt om du kan snakke for 200 gratis eller ej!

Jeg TROR ikke, du klan ændre på indholdet i pauseskærmen. Jeg kan ikke finde noget om det, og har også hørt andre "brokke" sig over den manglende mulighed (både på 3510i og andre af de nyere modeller)

Men ud over nogle småting som dette, så er det en ganske fed telefon, ikke?
Specielt synes jeg godt om de muligheder der ligger i at personliggøre den - og at der efterhånden er mange om at udvikle spil, programmer mv. til Nokia´s modeller...

Kommentar
Fra : kwik

Dato : 09-05-03 07:59

Jo, ganske fed telefon - jeg er virkelig imponeret over graffiken på nogle af de spil jeg har downloaded.

TDC-mobil oplyser at det er korrekt, at jeg har fået 200 kr gratis taletid med i købet!!! Jeg fatter slet ikke at de ikke har reklameret med det :-?