/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
forhindring af datakørsel
Fra : loberg
Vist : 414 gange
300 point
Dato : 17-09-10 18:28

Hej.
Mit Windows XP er begyndt at komme med denne meddelse når jeg vil åbne et program :forhindring af datakørsel.
Jeg har været ine og følge vejledningej men det hjælper ikke noget. Hvordan får jeg den meddelse til at blive væk ?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-09-10 18:30

er du logget ind som ADMIN

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-09-10 18:32

Citat
komme med denne meddelse

er det windows vindue der dukker op eller?

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 17-09-10 18:39

Der står i ruden : Windows har lukket dette program for at hjælp med at beskytte din pc.
De programmer hvor meddelsen kommer er ok bl.aWindows media player

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-09-10 18:43

Citat
Windows har lukket dette program

prøv at installer K_LITE

umiddelbart skulle man tro du har en virus/
eller bare dårlig fil

prøv at slå windows firewall fra
KUN
hvis du har andre, eller luk for nettet og prøv igen

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-09-10 18:52

ellers kan du tilføje programmet der skal køres i firewall´en

http://www.gratisimage.dk/image-7337_4C939E9A.jpg

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 310 point
Dato : 17-09-10 18:54

samme sted kan jeg se__ kan du fjerne krydset
så du ikke får den melding

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-10 18:54

Citat
Windows har lukket dette program for at hjælp med at beskytte din pc.

Den kan have flere årsager....

Den vil normalt komme for at forhindre maskinen i at "chrashe"....

Årsagen kunne være at du er ved at gå "tør" for ram f.eks...

Prøv at genstarte maskinen - så virker den sikkert igen

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-09-10 18:58

Citat
Hvordan får jeg den meddelse til at blive væk ?

fjern fluebenet ved (( VIS BESKED NÅR____
http://www.gratisimage.dk/image-7337_4C939E9A.jpg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-10 18:58

Kan også skyldes evt. fremmede plugin du har loadet i din MP

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-10 18:59

Citat
Hvordan får jeg den meddelse til at blive væk ?

Den er der for at hjælpe dig - så den skal du IKKE deaktivere - det har jo en årsag den kommer....

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 17-09-10 19:15

Tak for svaret spam-free.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-09-10 19:19

Citat
Den er der for at hjælpe dig - så den skal du IKKE deaktivere

smag og behag

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-09-10 19:31

Jeg tror ikke det er der du skal kigge, du skal ind i Denne Computer,
højreklik, Egenskaber, fanen Avanceret, under Ydeevne klikker du på Indstillinger
så fanen Forhindring af datakørsel, det er her der noget galt!