/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Webhotel?
Fra : bjarnebr
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 17-09-10 14:01

Er der nogen der har erfaring med hvilke webhoteller der er godt uden at være alt for dyrt?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-09-10 14:13

Jeg bruger dette http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100 og har både et gratis og et betalings webhotel.

Så bruger jeg http://www.web10.dk/ som dog er lidt dyrere. Begge er gode og til billige penge.

God fornøjelse

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 17-09-10 14:24

jeg bruger unoeuro.dk
Det kan bestemt anbefales.

Tidligere brugte jeg enavn.dk
Fungerede også upåklageligt.

Begge steder har ydet mig super support, de få gange jeg har haft behov for det.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 17-09-10 14:43

En af mine venner bruger surftown men jeg vil gerne have klarhed over om der er noget bedre og evt. billigere.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-09-10 15:12

Surftown er udmærket, det har jeg også brugt, og jeg har i mit forrige indlæg lagt link til et fint fint webhotel der er væsentlig billigere og hvor du får 10 GB plads og kan have op til to domæner på samme.

Ellers kan du kigge her og finde det der passer dig http://www.find-webhotel.dk/

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-09-10 15:39

har selv ONE = ulempe ingen subdomians
men til gengæld meget flotte billed gallerier = som subdomain
http://www.one.com/da/

har tidligere brugt web10, men fik klager over
både mit indhold og forbrug/ selv om de skriver at der er frit forbrug

Citat
der er godt uden at være alt for dyrt

det kan vi ikke skrive om, da du sikkert ikke har de behov/ krav
til funktioner som vi andre har
men både web10 og one har det alle bruger
og til meget billige penge
servicen (kontakt) på begge er som regel i top og hurtig
jeg har kun haft brug for hjælp 1 gang
og det tog mindre end 6 timer

NB: det er billigst hvis du samtidig opretter et domæne navn hos dem

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-09-10 16:14

bruger denne her, syns den go'
http://www.domaindirect.dk

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 17-09-10 17:42

Jeg har umiddelbart ikke brug for en hjemmeside, men ønsker mange private mailadresser.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-09-10 17:58

Citat
Jeg har umiddelbart ikke brug for en hjemmeside, men ønsker mange private mailadresser
.

ja, det var svært at skrive

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 17-09-10 18:02

Jeg er nybegynder på webhotel området, og er i tvivl om hvad de forskellige navne dækker over.

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 100 point
Dato : 17-09-10 18:35
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 17-09-10 18:55

Hej, hvilken hjemmeside bygger skal du bruge?

Jeg ahr flere forskellige webhoteller - bla. surftown som er super billige at købe domæner igennem, men deres interface er forvirrende for en nybegynder. Der vil jeg langt hellere anbefale den noget billigere gigahost.

Surftown har en 1 klik installation af flere programmer som jeg også synes er smart, men det er der mange udbydere der har - også systemer der er smartere end surftowns.
Mht support, så er de lige ringe
Det kan som regel bedre betale sig at lede på google efter svaret. Surftown har også præsteret at rode rundt i mine mapper, miste domæner og en del mere sjuskeri som jeg ikke gider trætte med.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-09-10 19:22

Citat
men ønsker mange private mailadresser.

skal du sende fra dem_ eller bare modtage mail´s
skal du bare modtage kan du bruge denne
http://www.mytrashmail.com/

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 17-09-10 23:07

Tak for svaret spam-free.