/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
skole
Fra : huelya87
Vist : 724 gange
20 point
Dato : 15-09-10 17:04

Hej ved i hvor mange eksamener man skal op i, og hvordan det kommer til at foregå, i selve social og sundhedshjælper uddannelsen?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 15-09-10 18:10

Citat
hvor mange eksamener man skal op i

ude efter en nem uddannelse

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 20 point
Dato : 15-09-10 20:41

Jeg har fundet det her fra 2008 http://darwin.urbanblog.dk/2008/07/07/der-er-kun-en-rigtig-hue-den-er-r%C3%B8d/

Det var da skønt at læse en positivt indlæg som omhandler andre huefarver end lige rød!!! Selvom jeg “kun” bliver sosuhjælper, så vil jeg da også have en hue.. Jeg skal da til 5 eksamener og skrive en stor områdeopgave.. det er ingenting i forhold til en hf men for mig er det stort…

Men jeg ved ikke om eksamen er blevet ændret siden - (jeg er ikke selv i den branche)

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-09-10 02:46
Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 30-09-10 16:35

Tak for svaret Christa.N.