/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hurtig hjælp
Fra : begga
Vist : 909 gange
100 point
Dato : 15-09-10 15:46

Hej
Jeg sidder pt, og prøver at komme til at skrive en kommentar på www.lolajensen.dk under punktet opslagstavle. Siden kræver at man er logget ind, men jeg kan ikke finde stedet på siden hvor man opretter sig som bruger. Er der nogen, der tilfældigvis sidder ved computeren, der kan hjælpe en it-ignorant som mig?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-09-10 15:50

Øhh ja.
Du klikker da bare ind på opslagstavlen...og neden under de forskellige indlæg står der du kan komme med en kommentar.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-09-10 15:54

Det ser ud som at du lige skal forbi World Press og få et password (glemt password)

..........................................måske er det bare en fed forretning.

Kommentar
Fra : begga

Dato : 15-09-10 15:55

Ja, det har jeg prøvet men man skal have et kodeord. Prøv selv - og tak for den hurtige tilbagemelding

Kommentar
Fra : begga

Dato : 15-09-10 15:56

Måske dumt spørgsmål, men hvad er wordpress?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-09-10 15:57

Når du så vil skrive skal du klikke på indlæget.
Nederst i indlæget står der du skal være logget ind..tryk på det og det popper op hvor du kan tilmelde dig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-10 16:00
Kommentar
Fra : begga

Dato : 15-09-10 16:03

hej
Jeg klikker mig ind på det indlæg jeg gerne vil kommentere. Klikker på "skriv en kommentar". der sker ikke noget udover , at der i venstre hjørne af skærmbilledet står noget med respons. Jeg trykker istedet der hvor der står, du skal være logget ind for at skrive en kommentar. Jeg kommer videre til et sted , hvor der står noget med wordpress. What to do?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-09-10 16:04

Citat
Måske dumt spørgsmål, men hvad er wordpress

Jeg går ud fra at det er et forlag som sælger alle de bøger.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-09-10 16:04

Øv Klaudi...det duer ikke du.

Kommentar
Fra : begga

Dato : 15-09-10 16:07

Nej, det duer nemlig ikke. Ja jeg tror også , at det forlaget

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-09-10 16:08

http://lolajensen.dk/?page_id=304

Prøv at skrive her at du vil kontaktes...muligt det kan hjælpe på det.

Kommentar
Fra : begga

Dato : 15-09-10 16:12

Ja, det prøver jeg. Så var jeg ikke den eneste der ikke kunne finde udaf det. Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-10 16:12

Citat
men hvad er wordpress

http://da.wordpress.org/

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-09-10 16:14
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-09-10 16:16

wordpress er et gratis (og populært) CMS system og det ser ikke lige ud til at det er andre en lola selv der må skrive på siden
du kan læse om det her:
http://da.wordpress.org/

Citat
Jeg går ud fra at det er et forlag som sælger alle de bøger.

Det er vist månedens sjoveste kommentar

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 15-09-10 16:19

fed side

har du skrevet på den før_ eller kom du bare forbi???

jeg tror du skal være oprettet et helt andet sted
før du kan bruge den side

http://www.google.dk/#hl=da&q=www.lolajensen.dk+oprettelse+af+bruger&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=a86ddd8347415449

Kommentar
Fra : begga

Dato : 15-09-10 16:21

Nej, jeg har ikke skrevet på den før. ville tjekke den, da jeg synes hun er ret fed i morgentv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-09-10 16:21

Ja ja - men det kunne da godt ligne et forlag.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 15-09-10 16:28

Citat
Ja ja - men det kunne da godt ligne et forlag.

og meget andet godt og blandet

Citat
Copyright © 2010 Lola Jensen - All Rights Reserved
Furland & Co.

klik på linket
Furland & Co.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 15-09-10 16:37

begga

Når du nu læser de spørgsmål i "opslagstavlen" så vil du se, at de er mere end 1 år gamle.

Desuden skriver Lola Jensen også

Citat
Ved et kig på datoerne i ”Nyeste indlæg” kan man få tanken, at hjemmesiden er ”gået i stå”. Dette skyldes, at døgnets 24 timer begrænser mulighederne, og med deltagelse i Go morgen Danmark via TV2 kommer der mange spørgsmål den vej, hvilket jeg har valgt at fokusere på. Så har du et spørgsmål til mig, er du velkommen til at sende det via gobrevkasse@tv2.dk og jeg vil gøre et forsøg på at svare på så mange som tiden vil tillade og håbe på forståelse fra dem, som jeg ikke får givet et personligt svar retur til.

http://lolajensen.dk/?p=1412

Så på nuværende tidspunkt tror jeg ikke det er muligt at kommentere eller skrive nye spørgsmål på den side.

Du må skrive til gobrevkasse@tv2.dk

Godkendelse af svar
Fra : begga

Dato : 16-09-10 18:15

Tak for svaret ans.